مسلمانان روسیه، کالاهای غربی حامی صهیونیست‌ها را تحریم کردند

جمعی از شهروندان مسلمان روسیه در شبکه های اجتماعی با انتشار نوشته‌هایی کالاهای غربی حامی اسرائیل را در حمایت از مردم غزه تحریم کردند

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، جمعی از شهروندان مسلمان روسیه به دنبال حملات صهیونیست ها در غزه، شرکت‌ها و تولیدات حامی اشغالگران اسرائیلی را تحریم کردند.

اخیرا نیز در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و  یوتیوب نوشته‌هایی به زبان روسی منتشر شده است و در آن خواستار تحریم تولیدات وابسته به رژیم صهیونیستی شدند و حمایت خود را با مردم فلسطین نشان دادند.

در یکی از این نوشته‌ها آمده است: «تولیدات اسرائیلی ممنوع... مسلمانان در جهان کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند  حتی در گوگل بگردید هر کالایی که دیدید اسرایئلی است، تحریم کنید این کار سخت نیست، سخت آن است که در روز قیامت شرمنده باشیم و از ما سوال بپرسند برای برادران مسلمانت چکار کردید و ما جوابی نداشته باشیم بدهیم.»

در همین راستا، شامل، یکی از شهروندان جمهوری داغستان روسیه گفت که من و خانواده ام محصولات اسرائیلی و غربی را تحریم کرده ایم و بر یک مسلمان واجب است که اینگونه رفتار کند.

وی افزود: کودکان، زنان و مردان به دست صهیونیست‌ها در بی گناهی کشته می‌شوند و ادامه خرید محصولات اسرائلی یعنی حمایت مالی از آنها و استمرار جنگ.

نور الدین، شهروندی دیگر از شهر قازان روسیه گفت: ما از تحریم کالاهای اسرائیلی حمایت می‌کنیم و باید برای یاری فلسطین و مسجدالاقصی کاری بکنیم.

کد خبر 1731909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha