دانش آموزان کانون های مساجد استان اصفهان جایزه گرفتند

دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان همزمان با ایام روز دانش آموز جایزه گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، کانون های مساجد در روزهای که منتسب به روز نوجوان و دانش آموز بود به اعضای خود خدمات فرهنگی عرضه کردند.

برگزاری اردو، اهدا جایزه، نشست های فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی توسط این مراکز برای اعضا دانش آموز عرضه شد.

دانش آموزان و نوجوانان در این روزها به دلیل عضویت در کانون های فرهنگی و هنری و فعالیت های مساجد هدیه گرفتند که مدل توزیع هدایا بر اساس برنامه ریزی کانون ها متفاوت بود.

برخی از در مدرسه و بعضی هم در مراسم اقامه نماز مغرب و عشا با حضور ائمه جماعات هدایای خود را دریافت کردند و پیش روی دوستان خود و نمازگزاران تشویق شدند که خود منشا جذب دیگر افراد خواهد بود.

دانش آموزان کانون های مساجد استان اصفهان جایزه گرفتند

تجلیل اعضای کانون های فرهنگی و هنری در مسجد

یکی از اقدامات موثر و کاربردی در جذب افراد به کانون های فرهنگی و هنری، تشویق اعضا برتر در مسجد با حضور مردم و مسئولان است که در اجلاسیه سراسری نماز کشور هم در سال های گذشته به آن توجه و تاکید شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه تجلیل از نوجوانان مسجدی برای جذب آنان  لازم است، گفت: تجلیل در مسجد و یا مدرسه هر کدام دارای اهمیت هستند و در ترویج معارف و خوبی ها نقش دارد.

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود: مدیران کانون ها و ائمه جماعات به این مسئله اهتمام داشته باشند و در مقاطع مختلف سال مثل روز نوجوان و اعیاد این کار را انجام دهند.

تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری از  جمله کانون حجت ابن الحسن العسگری پس از اقامه نماز مغرب و عشا از دانش آموزان عضو این مرکز تجلیل کرد.

بخشی دیگر از کانون های فرهنگی و هنری نیز دانش آموزان و نوجوانان خود  را به اردو بردند و از خدمات آن بهره مند شدند.

دانش آموزان کانون های مساجد استان اصفهان جایزه گرفتند

تجلیل از دانش آموزان مسجدی در مدارس

یکی از اقدامات موثر دیگر برای جذب افراد به کانون های فرهنگی و هنری، تجلیل از فعالان این عرصه در مجامع عمومی است که دانش آموزان با تشویق در مدرسه پیش روی دوستان و هم کلاسی های خود، رقبت بیشتری برای شرکت در برنامه های کانون پیدا می کنند و از طرفی هم دیگر نوجوانان به حضور در کانون ترغیب خواهند شد.

این کار توسط تیم اجرایی کانون با حضور در صبحگاه مدارس حال و هوای دیگری پیدا می کند و منجر به ایجاد شور و نشاط اعضا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه به مناسبت روز دانش آموز از اعضای کانون مساجد در مدارس تجلیل شد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان از اعضای فعال در صبحگاه مدارس تجلیل کردند.

علی معینی ادامه داد: اجرای این طرح متناسب با فعالیت های تابستان و حضور در برنامه های شاخص بود که جوایزی آماده و در مدرسه تجلیل به عمل آمد.

وی خوش ذوقی و تهیه هدیه مناسب را موضوع مهم در این خصوص بیان کرد و یادآورشد: هدایایی که خریداری می شود باید کاربردی و با روح کارهای فرهنگی متناسب و ارزشمند باشد که عضو کانون در مدرسه و در جمع دوستان خود به آن افتخار کند.

دانش آموزان کانون های مساجد استان اصفهان جایزه گرفتند

تخیفیف ۵۰ درصدی مراکز رفاهی اصفهان برای نوجوانان

امکانات تفریحی شهرداری اصفهان در این روزها برای برگزاری اردو مراکز فرهنگی تخفیف ۵۰ درصدی اختصاص داده که کانون های فرهنگی و هنری با برگزاری اردو از آن استفاده کرده اند.

تله کابین و مجموعه رفاهی صفه، شهر رویا ها و خدمات تفریحی شهرداری اصفهان با این میزان تخفیف به نوجوانان و دانش آموزان عرضه می شود که البته خانواده ها هم می توانند از آن استفاده کنند.

دانش آموزان کانون های مساجد استان اصفهان جایزه گرفتند

کد خبر 1732130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha