جریان مقاومت، سیلی محکمی به صورت اسرائیل خواهد زد

مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای پسران پروفسور حسابی شیروان گفت: جریان مقاومت، سیلی محکمی به صورت اسرائیل خواهد زد.

مهدی سرایدار، مدیر دانشکده فنی و حرفه ای پسران پروفسور حسابی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به گفته مقام معظم رهبری اگر کمک‌های تسلیحاتی آمریکا نبود اسرائیل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت، زیرا رژیم صهیونیستی تنها توانایی حمله به مظلومان را دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران سابقه تاریخی دارد و طی 43 سال اخیر شهدای بسیاری برای دفاع از نظام اسلامی تقدیم نظام شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار نابود شوند.

سرایدار عنوان کرد: امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شده و در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای پسران پروفسور حسابی شیروان بیان کرد: تمام کشورهای مسلمان به حمایت از مردم غزه و ابراز همدردی جنایت اسراییل را محکوم کردند و با آنان قطع رابطه خواهند کرد، ظلم طاغوت در طول پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دارد اما بالاخره حق پیروز می‌شود و در تمامی دنیا نام انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن طنین‌انداز شده است.

سرایدار اضافه کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم مظلوم فلسطین قطعی و وعده الهی است، مردم جهان کشتار و قتل عام های بی رحمانه این سنگدلان را فراموش نخواهند کرد و روز به روز دل جهانیان از این همه ظلم و ستم به کودکان مظلوم فلسطین رنجیده تر و دل آزرده تر می شود.

کارکنان این آموزشکده روز گذشته به نیت کمک به مجروحین اخیر جنایات رژیم صهوینیست در حرکتی هماهنگ و خودجوش اقدام به اهدای خون کردند.

کد خبر 1732331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha