فرآیند استعلام و بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک 

رییس حوزه مرکز انتخابیه ورامین پیشوا قرچک از مراحل پایانی  روند استعلام و بررسی صلاحیت ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،با نزدیک شدن به زمان اتمام فرایند استعلام بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس  در مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک جلسات مستمر اعضای هیات اجرایی با حضور اعضای هیأت نظارت در حال برگزاری است .

سید محمد زاهدی  رئیس ستاد انتخاب  مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک با اعلام این خبر گفت: هیات‌های اجرایی فرصت ۱۵ روزه برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان دارند که این فرصت در روز ۱۸ آبان به پایان خواهد رسید و باید نتیجه اعلام بررسی صلاحیت‌ها را اعلام کنند.

وی همچنین افزود: از بین ۹۸نفر داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ورامین پیشوا قرچک ۳ نفر در این مرحله انصراف دادند و طی ۱۲ روز گذشته فرایند استعلام و بررسی صلاحیت ۹۵ داوطلب باقی مانده  انجام شده و انشااله تا چند روز آینده  نتایج بررسی ها به خود داوطلبان اعلام‌خواهند شد.

 زاهدی در پایان گفت : در روند بررسی صلاحیت ها اعضای هیات اجرایی مرکز انتخابیه ورامین پیشوا قرچک با دقت تمام  و رعایت انصاف به بررسی استعلام و مدارک داوطلبین پرداختند و نتایج آن بعد از مهلت قانونی به مراجع ذی صلاح و خود داوطلبین اعلام می‌شود .

کد خبر 1732337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha