تکمیل طرح های نیمه تمام، یکی از اولویت های مهم حوزه فرهنگ و هنر گلستان است

متین گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی، یکی از اولویت های مهم در استان برای بهبود وضعیت حوزه فرهنگ  و هنر و همچنین ایجاد زمینه اشتغال برای هنرمندان جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین شامگاه امروز (سه شنبه ١۶ آبان) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: با تکمیل ۱۵ طرح نیمه تمام استان، کسب و کارهای فرهنگی در این مجتمع ها پایه گذاری خواهد شد و دغدغه دولت برای اشتغال جوانان در میان هنرمندان گلستان تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: یکی از مکان هایی که به دنبال بهبود شرایط فیزیکی و زیرساختی آن هستیم، تالار قدیمی فخرالدین اسعدگرگانی است که با تخصیص اعتبار از سوی وزارتخانه بخش های مورد نظر در سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب، فرهنگ یک ملت آن ملت را پیشرفته و توانا می کند که امیدواریم این نگاه ارزشمند سرلوحه کار همه مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی گلستان قرار بگیرد تا با بهره گیری از آن شاهد اقدامات ماندگاری در بخش هنر و فرهنگ استان باشیم.

متین به راهبردهای ۱۴ گانه خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: تدوین برنامه تحولی بر مبنای اقتضائات فعلی استان با استفاده از ظرفیت اندیشمندان و صاحب نظران، تنظیم سند زیست بوم فرهنگی اقوام و وحدت آفرینی میان ساکنان شیعه و سنی ساکن استان، بخشی از این راهبردها است.

کد خبر 1732437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha