تامین جهیزیه و تشکیل خانواده متعالی راهبرد کمیته امداد است

معافی با بیان اینکه تامین جهیزیه و تشکیل خانواده متعالی راهبرد کمیته امداد است، گفت: افق کمیته امداد استان مازندران ایجاد زمینه ازدواج آسان ۶۵هزار نفر تا سل ۱۴۱۲است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد مازندران در نهضت سراسری کمک مومنانه استان مازندران با هدف توزیع ۲۶۰سری جهیزیه به ارزش ۹۱میلیارد ریال بین نوعروسان نیازمند که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران و سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب از تشکیل مجمع خیرین نیکوکار خبر داد و اظهار کرد: پایه و ستون راهبردی برنامه ها و ماموریت های کمیته امداد مازندران خانواده است.

وی با بیان اینکه خانه بسازیم اما خانواده نسازیم دچار چالش خواهیم شد، افزود: خانه دار شدن نباید موجبات از دست دادن خانواده را فراهم کند.

معافی با بیان اینکه در افق ۱۴۱۲باید ۶۵هزار نفر در کمیسیون های توانمندسازی کمیته امداد ازدواج کنند، گفت: تلاش داریم خانواده شکل بگیرد.

وی از برنامه ریزی کمیته امداد برای احداث یازده هزار و ۵۰۰خانه مددجویی در استان خبر داد و بیان کرد: امید است با تعامل نهضت ملی مسکن، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا این ماموریت محقق شود.

معافی با بیان اینکه ۲۸هزار فرزند تحت پوشش امداد استان هستند که باید برای اشتغال و ازدواج این قشر تدبیر شود، گفت: با اراده مردم مؤمن و نیک اندیش مازندران ماموریت های امداد به سادگی و با سرعت درحال وقوع است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: تشکیل خانواده و فرزندآوری اسرائیل را عصبانی می کند برای همین غزه را زیر بمباران دارد.

معافی با بیان اینکه ۶۸۰جهیزیه توزیع شد، گفت: پیشانی فروپاشی و تجزیه یک کشور جمعیت است اجازه نمی دهیم دشمن جمعیت جامعه اسلامی را بزند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال زدن خانواده است، افزود: تامین جهیزیه و تشکیل خانواده متعالی راهبرد کمیته امداد است.

کد خبر 1732531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha