درخواست ستارگان «هالیوود» برای آتش بس فوری در غزه

جمعی از ستارگان هالیوود در بیانیه مشترکی خواستار آتش بس فوری در غزه و پایان دادن به رنج ملت فلسطین شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، تعدادی از ستاره‌های هالیوود با امضای بیانیه مشترک درباره تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا می تواند نقش دیپلماتیکی قاطعی را برای پایان دادن به رنج ملت فلسطین ایفا کند.

از میان امضاء کنندگان این بیانیه که روز گذشته صادر شد، نام «بن افلک» و همسرش «جنیفر لوپز»و «واکین فنیکس» بازیکر و «اسکار آیزاک» بازیگر و «کریس استورات» بازیگر و «سلنا گومز» خواننده دیده می شود.

پایگاه‌های خبری آمریکایی گزارش دادند: ستاره‌های هالیوودی از دولت جو بایدن و کنگره و همه نهادهای آمریکایی و رهبران کشورهای جهان خواستند تا به سرعت و بدون تاخیر برای آتش بس در غزه اقدام جدی انجام دهند.

درخواست ستارگان «هالیوود» برای آتش بس فوری در غزه
بیانیه هنرمندان هالیوود برای آتش بس فوری

همه هنرمندان امضاءکننده این بیانیه با عنوان «پیام هنرمندان آمریکایی برای آتش بس فوری»  خواستار حمایت از غیرنظامیان و آزادی امن اسرا شدند.

امضاء کنندگان این بیانیه با اشاره به اظهارات «مارتین گریفیث» معاون دبیرکل امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری، اعلام کردند: ما نمی خواهیم که برای نسل‌های آینده داستان سکوتمان را نقل کنیم که دست به سینه ایستادیم و هیچ کاری برای غزه انجام ندادیم.

کد خبر 1732715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha