لزوم فراگیری مهارت دین‌داری در عصر غیبت

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به سختی‌های حفظ دین و ایمان در آخرالزمان، گفت: باید مهارت دین‌داری در شرایط سخت را بیاموزیم و به جامعه پیرامونی خود آموزش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا که با حضور حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در سپاه باید معرفت دینی و معنویت دینی را ارتقا ببخشد، اظهار کرد: تمام برنامه ریزی های این نهاد باید در راستای این دو راهبرد باشد.

وی با بیان اینکه مطابق منابع دینی کسب معرفت به خدا، معرفت به حجت و معرفت به رسول خدا باید مورد توجه باشد، افزود: در عصر غیبت وظیفه اصلی ما معرفت به امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نگه داشتن دین در زمان غیبت مثل نگه داشتن آتش در کف دست است، گفت: رسالت جامعه روحانیت و طلاب تعالیم معارف دین و تقویت معنویات دینی و تقواست.

وی با اشاره به سختی‌های حفظ دین و ایمان در آخرالزمان، بیان کرد: باید مهارت دین‌داری در شرایط سخت را بدست آوریم و به دیگران نیز بیاموزیم که تقوا پیشه کنند و حجاب خود را حفظ نمایند و نماز را به اول وقت اقامه کنند.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در نهاد ها، دانشگاه ها و ... باید فضای ارزشی و معنوی و مراتب دینداری باطنی و تقوا را حفظ و ارتقا ببخشد.

کد خبر 1732899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha