سوگواره شعر فاطمی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شب شعر نماز با عنوان سوگواره شعر فاطمی (یاس کبود)  به همت ستاد اقامه نماز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کریمی به خبرنگار خبر گزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: شب شعر نماز با عنوان سوگواره شعر فاطمی (یاس کبود) به همت ستاد اقامه نماز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به محفل شب شعر نماز در استان گفت: ستاد اقامه نماز استان محفل شب شعر نماز را با عنوان سوگواره شعر فاطمی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان برگزار می کند.
وی افزود: نماز و خانواده فاطمی، نماز و بی دوعالم، نماز و انتظار در کلام حضرت زهرا (س) از موضوعات این محفل شعر نماز می باشند.
حجت‌الاسلام کریمی گفت: بهره گیری از زبان هنر در ترویج معارف نماز، بهره برداری از اشعار فاخر تولید آثار مکتوب و رسانه ای با مضمون نماز، ترغیب و دغدغه مند سازی اهالی فرهنگ و ادب در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز را از اهداف این برنامه برشمرد.
حجت الاسلام کریمی در پایان ابراز کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ به شماره ۰۹۱۴۰۸۶۷۲۵۰ در پیام رسان ایتا ارسال کنند و به پنج اثر برتر هدایای ارزنده اهدا می گیرد.
کد خبر 1733042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha