اتمام پروژه‌های نیمه تمام، امید را در دل مردم زنده می‌کند

انعامی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن و اتمام پروژه های نیمه تمام امید را در دل مردم زنده کرده، گفت: انجام این پروژه ها سبب می شود مردم به خادمان خود اعتماد بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حمید انعامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه ما در اداره کل راه و شهرسازی شرح خدمات بسیار گسترده ای داریم، گفت: ما یکی از ادارات زیر ساختی استان هستیم و پیشرفت و توسعه استان بدون وجود و فعالیت اداره کل راه و شهرسازی عملا غیر ممکن است که باید این خدمات توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، این اداره کل در دو حوزه راه و مسکن فعالیت می کند، افزود: در حوزه راه  بحمدالله با تلاش های انجام شده اتفاق های بزرگی افتاد و در کل ما کار ساخت راه های اصلی؛ بزرگ راهی و آزاد راهی را بر عهده داریم .

وی با بیان اینکه استان مرکزی نزدیک به یک دهه زیر نظر اصفهان و چند سال همدان بوده، ادامه داد: این مهم قابل قبول برای استان نبود و با پیگیری های گسترده انجام شد و حمایت های نمایندگان این مهم در دستور کار قرار گرفت تا اراک حوزه مستقل شرکت ساخت شد.

این مقام مسئول به پروژه های ناتمام و نیمه کار در این حوزه اشاره کرد و گفت: نتیجه این تلاش ها بعد از استقلال حوزه استان، این شد تا پروژه های که هر کدام سال ها نیمه تمام و در حال ساخت بودند فعال شوند.

دولت مردمی و نظام در تلاش برای رفع مشکلات جامعه

اتمام پروژه‌های نیمه تمام، امید را در دل مردم زنده می‌کند

انعامی به تلاش های گسترده در تکمیل و به نتیجه رساندن پروژه های نیمه کار همچون پل شهدای سنجان اشاره کرد و افزود: با این تلاش های مردم متوجه شدند که دولت مردمی و نظام در تلاش برای رفع مشکلات و به فکر امورات زیر ساختی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: بحمدالله دولتی روی کار آمده است که با کار جهادی هشت سال عقب ماندگی که در حوزه های راه و مسکن داشتیم را جبران کرده است و بر همین اساس در استان نیز تلاش های گسترده ای در این راستا انجام شد.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت رفع مشکل در نقاط حادثه خیز اشاره کرد و گفت: اتفاقات مهمی در نقاط حادثه خیز اصلی افتاد و پروژه های همچون دو راهی خنداب، پل خیر آباد، ایبک آباد و ... توسط راه و شهرسازی فعال شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی پروژه ها نیز ملی بوده است، بیان کرد: دو راهی بروجرد تنها قسمتی از کریدور شمال به جنوب کشور بود که دو بانده نشده بود که با تلاش و پیگیری های انجام شده، 23  کیلومتر راه سازی طی دوسال اخیر اجرا شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با تاکید بر اینکه انجام این پروژه ها امید را در دل مرد زنده کرده و سبب می شود مردم به خادمان خود اعتماد بیشتر کنند، ادامه داد: مردم استان نیز این تغییرات را در امور زیر ساختی شاهد هستند.

 تلاش برای رساندن حوزه مسکن به ایده آل در دستور کار

اتمام پروژه‌های نیمه تمام، امید را در دل مردم زنده می‌کند

انعامی همچنین به فعالیت های انجام شده در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن نیز در سال های اخیر اتفاقات بسیار خوبی افتاده و در دوره های قبل که مسئولانش اعتقادی به مسکن ملی و ساخت مسکن برای محرومین نداشتند شاهد نابودی این حوزه بودیم اما در چهار سال اخیر ما تلاش می کنیم ساخت مسکن را به حالت ایده آل نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه این آسیبی که از به حاشیه رفتن مسکن بر پیکره جامعه زده  مشکلات زیادی را در جامعه به بار آورد، بیان کرد: مسکن به زبان رهبری مساله ای بسیار مهم و گفته رئیس جمهوری اولویت اصلی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این راستا شورای عالی مسکن هر دو هفته یکبار تشکیل و باتمام وجود تلاش می کند کسانی که واجد شرایط مسکن هستن ساماندهی کنیم ادامه داد: تلاش می کنیم در این دوره چهار سال اول حداقل زمین مورد نیاز نیازمندان و متقاضیان واجد شرایط مسکن را تامین کنیم .

انعامی خاطر نشان کرد: در مسکن مهر خیلی از اراضی که تبدیل به مسکن شد، اراضی بود که از قبل آماده سازی شده بود و در دهه های قبل زیر ساخت آنها فراهم بود.

قطار نهضت ملی در استان به سرمنزل خود نزدیک می شود

اتمام پروژه‌های نیمه تمام، امید را در دل مردم زنده می‌کند

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، با بیان اینکه ما در طرح اقدام ملی مسکن و بعد از آن نهضت ملی مسکن هیچ زمین آماده سازی شده ای نداشتیم و برای تامین زمین تمام تلاشمان انجام دادیم.

این  مقام مسئول اظهار کرد: نتیجه این زحمات و تلاش های انجام شده این است که در حال حاضر در استان هیچ شهری نداریم که متضایی داشته باشیم ولی زمین تامین نکرده باشیم.

 انعامی در ادامه با بیان اینکه قطار نهضت ملی در استان به سرمنزل خود نزدیک می شود، ادامه داد: این نوید را می دهیم که در استان مرکزی واجد شرایطی نداشته باشیم که برایش زمین نتوانیم تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی تلاش هایی گسترده ای انجام داده تا شرایط مسکن ملی را برای مردم تسهیل کند، بیان کرد: امیدواریم آینده روشنی را در ساخت مسکن در استان داشته باشیم و انتظار می رود با همکاری دستگاه های اجرای و معاونت عمرانی استانداری بتوانیم در استان مرکزی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 1733485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha