باید از روش‌های خلاقانه و نوین برای توسعه فرهنگ کتابخوانی استفاده کرد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: باید از روش های نوین و خلاقانه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و جذب جوانان و نوجوانان به عرصه کتابخوانی و مطالعه مفید استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در اولین روز هفته کتاب با حضور در کتابخانه کانون فرهنگی هنری صالحین از کتابدار این کانون تقدیر کرد.

باید از روش‌های خلاقانه و نوین برای فرهنگ کتابخوانی استفاده کرد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی بیش از ۲۰۰ کتابخانه مخزن دار فعال در کانون های مساجد در حال فعالیت هستند، گفت: کتابخانه های کانون های مساجد باید مرکزی برای رشد علمی و دینی باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه عصر امروز که فضای مجازی و رسانه های نوین حاکمیت پیدا کرده اند عنوان کرد: باید از روش های نوین و خلاقانه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و جذب جوانان و نوجوانان به عرصه کتابخوانی و مطالعه مفید استفاده کنیم.

باید از روش‌های خلاقانه و نوین برای فرهنگ کتابخوانی استفاده کرد

در این برنامه که مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین و امام جماعت مسجد نیز حضور داشتند، از کتابدار کانون فرهنگی هنری صالحین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری صالحین با دارا بودن کتابخانه فعال و بیش از ۲۵۰ نفر عضو و بیش از ۱۵۰۰ جلد کتاب از کتابخانه فعال مشهد در منطقه فرامرز عباسی است.

پایان پیام/

کد خبر 1733712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha