دشمن نمی تواند عهد و پیمان ملت ایران با شهدا را بشکند

یکی از فعالان حوزه پژوهش و دفاع از انقلاب اسلامی گفت: دشمن بیش از چهار دهه است که در فتنه گری‌ها و آشوب طلبی‌های خود در برابر فرهنگ جهاد و شهادت دست تسلیم بالا می‌برد و نمی‌تواند عهد و پیمان ملت ایران را با شهدا بشکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی طائب روز پنج شنبه 25 آبان ماه در یادواره شهدای اغتشاشات شهرستان شیروان اظهار کرد: دشمن با همه توانش در پی این است بین اقشار مختلف فاصله بیاندازد و نسل جوان را از ما جدا کند که راه مقابله با آن تقویت ارتباط با جامعه بویژه جوانان است.

 وی خاطرنشان کرد: حضور در مزار شهدا برای همه ما یادآوری است که راه این عزیزان را فراموش نکنیم و قدم در راهی بگذاریم که آنها گذاشته بودند، شهدا مسیری را برای ما آماده عبور و گذر از سختی‌ها و دشواری‌ها کردند که سرخط آن عزت و شکوه دائمی است.

حجت الاسلام طائب عنوان کرد: ما باید قدر چنین محافلی را که برگرفته از یاد، نام و خاطره شهداست ارج بنهیم و بر تداوم راه آنها با عظمت تمام بیندیشیم.

 این فعال پژوهش و دفاع از انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند بیان کرد: همین شهدا موجب ترس دشمنان بوده و اگر همه ارتش‌های دنیا جمع شوند، نمی‌توانند علیه ما کاری کنند، این شهدا هستند که مسیر صحیح را نشان ما می‌دهند و باید این مسیر را در عمل استمرار دهیم و در این راه نباید خسته شویم.

کد خبر 1733874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha