توکل به خدا، انسجام و تبعیت از رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

سردار گشتاسبی گفت: توکل به خدا، اتحاد و انسجام و تبعیت از امام راحل و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در اجتماع عظیم مردمی در حمایت و دفاع از کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه اظهار کرد: به شهدای غزه و اسلام و امام و معمار انقلاب درود و سلام می فرستیم و آرزوی طول عمر برای ولی انقلاب میکنیم همچنین حضور مردم کردستان در دفاع از مردم مظلوم غزه که به حق حضوری پرشور و ستودنی است تشکر می کنیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه مردم کردستان در دفاع از مظلوم همواره سنگ تمام گذاشته و این ارزشمند است، گفت: از آحاد مردم بزرگ و کوچک، روحانی، و مسولین و زن و مرد و تمام کسانی که حضور خود را از مظلوم دریغ نمی کنند و در طول ۴۵ سال گذشته در تمام برهه ها از اساس اسلام دفاع کردند باید قدردانی ویژه کرد.

وی گفت: در ۴۵ سال قبل مردم همواره آمدند و پای کار انقلاب و نظام خود بودند و همین مردم با رهبری امام انقلابی را برای رسیدن به استقلال، آزادی جمهوری اسلامی ایجاد کردند و از همان آغازین روز آمریکا علیه ایران اقدام به توطئه پراکنی در هر جای که توانست کرد.

فرمانده سپاه کردستان افزود: همه اقوام و ادیان همه مردم ایران آن روزها آمدند با توکل به الله و با تبعیت و توجه به رهبری فرهیخته که رمز پیروزی را اتحاد، وحدت و انسجام اسلامی تداوم دادند.

سردار گشتاسبی اذعان کرد: امروز در جای جای اسلام هر جریانی که علیه منافع آمریکا حرکت می کند به برکت رهبری امام است و امروز فلسطین از انقلاب ما و تبعیت از رهبری و ام القرای جهان اسلام بودن ایران توانسته مبارزه را تا اینجا برساند.

وی گفت: همه می دانند که انقلاب ما برای استقلال خود ۲۰۰هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز پای درخت تنومند خود فدا کرد تا به این جایگاه و عظمت امروز برسد.

فرمانده سپاه کردستان افزود: مردم فلسطین ۷۰ سال و ۱۳۰هزار شهید و جانباز ارزانی داشتند و امروز هم به حمایت همه مردم نیازمند است تا انقلاب خود را به ثمر برساند.

سردار گشتاسبی اذعان کرد: همه کسانی که آمریکا را تطهیر کردند امروز فهمیدن جنایتکارترین سیاستمداران و ژنرال های جنگ در آمریکا و اسراییل حاضر هستند و امروز اگر وجدان بیداری باشد میفهمد که مردم فلسطین از سرزمین خود از خاک و وطن خود دفاع می کند.

وی بیان کرد: ثبات انقلاب تنها با رمز اتحاد، انسجام و پیروی از رهبری است و دنیای اسلام حضور و حمایت خود را از مظلومین فلسطین نشان می دهد و ما پای آمریکا و اسراییل را در هر جای که قصد مظلوم کشی داشته باشد قطع می کنیم چون ماندگاری از آن دین محمدی است و ما برای این ماندگاری تلاش میکنیم.

کد خبر 1734132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha