اجرای ۱۳ گروه نمایشی صحنه ای و خیابانی در جشنواره تئاتر استان گلستان

صمدی از اجرای ۱۳ گروه نمایشی صحنه ای و خیابانی در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمهدی صمدی امروز (شنبه ۲۷ آبان) در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان گفت: بخش نهایی و رقابتی سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان از روز (دوشنبه ۲۹ آبان) با شرکت ۱۳ گروه نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز می شود.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان افزود: در این جشنواره هشت گروه نمایشی به صورت صحنه ای و پنج گروه نمایشی به صورت خیابانی به مدت سه روز به اجرای برنامه می پردازند.

وی ادامه داد: در این جشنواره نمایش‌های «آقا لیلا» به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی مجید بیگی، «کشتی» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی، «پینو» به نویسندگی و کارگردانی محمد شکری، «کیلومتر ۹۴۴» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی، «مرثیه ای برای توماس کوچولو» به کارگردانی امیرحسین صیدآبادی، «آتلان در سرزمین شمالی» به نویسندگی عرازمحمد ایری و کارگردانی شهروز ایری، «بی هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی و «به دنبال پر سفید» به نویسندگی و کارگردانی فائزه نوآبادی در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می روند.

صمدی اظهارداشت: در این ایام، نمایش های؛ «میم» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی مبینا کلبادی، «سهراب روزگار ما» به نویسندگی محمدمهدی خاتمی و کارگردانی هومن شهرستانی، «دخترک و مجسمه» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حسن رجب‌پور، «نقل نقل» به نویسندگی و کارگردانی محمد نقابی و «جعبه چوبی» به نویسندگی و کارگردانی عباس محمدی به صورت خیابانی به اجرای برنامه می پردازند.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز (پنجشنبه ۲ آذر) با معرفی نفرات برتر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

کد خبر 1734133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha