لزوم پرداخت به موقع معوقات پرستاران|وضعیت بیمارستان شهید زارع رد شأن مازندران نیست

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: وضعیت امکانات بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع ساری در شان استان مازندران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی -نماینده ولی فقیه درمازندران در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید زارع ساری به‌مناسبت روز پرستار ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و تحسین عملکرد جامعه پرستاری، اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) بزرگ‌پرستار و بزرگ پیام‌آور  واقعه عاشورا، خواهر، مادر و دختر نمونه و به حق کوثر دوم بودند.

وی افزود: خدماتی که جامعه پرستاران ارائه می‌دهند واقعا سخت است؛ انصافا پرستاری خستگی جسم و روح را به‌دنبال دارد، اگر عشق و ایمان نباشد انسان از دو جهت آسیب می‌بیند، مثلا مشاهده زخم‌های ناشی از سوختگی واقعا سخت است، قدردان ایثار و مجاهدت های این قشر خدوم هستیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به تذکر لزوم پرداخت مطالبات پرستاران در نماز جمعه روز ۲۶آبان ماه جاری، تاکید کرد: اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر دادند که برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه در حال انجام است جای امیدواری دارد، البته این مقداری از حقوق که به پرستاران پرداخت می‌شود واقعا هدیه است نه دستمزد، اصلا کاری که شما می کنید قیمت مادی ندارد، ولی همین مقدار هم باید زود انجام بگیرد و تبعیض و تفاوت غیرمنطقی و نادرست نباید باشد.

وی در بخشی از سخنانش به وظعیت بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع ساری اشاره و بیان کرد: وضعیت این بیمارستان در شأن مازندران نیست.

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآورشد: بیمارستان ماهفروجک نیز در دست ساخت است و امید آنکه به زودی به بهره‌برداری برسد تا بخشی از کمبودها را جبران کند.

کد خبر 1734387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha