تشکیل ۱۳۰ گروه جهادی به ازای هر اتحادیه

سردار حسن زاده با اشاره به حضور موثر بسیج اصناف در حل مشکلات کشور از تشکیل ۱۳۰ گروه جهادی به ازای هر اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار حسن پور، رییس بسیج اصناف در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی گفت: اتفاقی که در فلسطین افتاده است به آنهایی که ادعای مسلمانی دارند در آیه ۴۱ و ۴۲ سوره شوری هشدار می دهد. اگر مسلمانی این آیه قرآن است و اگر آیه قرآن را باور دارید به آن عمل کنید. وقتی عملیات طوفان الاقصی اجرا می شود، نمی توان حماس را مقصر کنید زیرا آنها سرزمین خود را آزاد کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فقط در یک روز در صبرا و شکیلا شش هزار نفر را کشت اما طوفان الاقصی در دوران خود پیچیده ترین عملیاتی بود که در این زمان رخ داد و ضعف و بزدلی سراپای اسراییل را به نمایش گذاشت. این عملیات کارنامه صهیونیسم و اذناب آمریکا را به وضوع نشان داد اما کودکان غزه همچنان مقاوم هستند و در آینده ای نه چندان دور انشاءالله صهیونیست ها آواره خواهند شد. صهیونیست ها با تمام توان و امکانات نظامی خود هنوز به سران حماس دسترسی ندارند و مفتضح شدند.

وی با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی خاطرنشان کرد: ۶۰۰ هزار واحد تولیدی و صنفی در این رزمایش در موضوع صادرات تولیدات خود توانمند می شوند. همچنین کمک به بازاریابی محصولات دانش بنیان، توسعه گروه های جهادی تخصصی و فنی بسیج اصناف که از پنج سال قبل راه اندازی شدند از دیگر اقدامات بسیج اصناف است.

وی ادامه داد: در این رزمایش بر اساس لیست نیازمندی های هر یک از خانوارها در روستاها و شناسایی آن نیاز خانواده ها از تعمیرات لوازم منزل تا سایر موضوعات مربوط به عمران برای آنها تامین می شود.

سردار حسن زاده اظهار داشت: هر اتحادیه یک گروه جهادی را تشکیل می دهد که با توجه به ۱۳۰ اتحادیه، ۱۳۰ گروه جهادی تشکیل می شود و هر گروه جهادی یک پزشک به همراه دارد.

وی گفت: گروه های جهادی کارآفرین یک جهش جهادی را رقم می زنند و در حاشیه تهران ایجاد شغل می کنند و با توجه به شناسایی استعدادها برای آنها مشاغل مختلفی را در خیاطی، قالیبافی و ... تعریف می کنند. در سال گذشته ۲۰ هزار شغل تا امسال ایجاد کردند که این مشاغل به مشاغل پایدار تبدیل شدند. همچنین بازار فروش کالا نیز برای آنها تعریف شده است.

رییس بسیج اصناف گفت: در این رزمایش هزار گروه جهادی با همکاری بسیج اصناف شکل گرفته تا در طی یک هفته در هزار نقطه حضور داشته و یکصد هزار خدمت را به مردم ارایه می دهند. این رزمایش با گرامیداشت یاد شهید رضایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: دو سال قبل از انقلاب امام (ره) به اسراییل هشدار دادند و هسته های مقاومت شکل گرفت. امروز اسراییل آن قدر بدبخت شده که یمن کشتی او را توقیف می کند. امیدوارم مجلس، اصناف و بخش هایی از دولت از شر افراد غرب زده که مانع کار جهادی هستند، خالی شود.

کد خبر 1734608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha