۴ واحد مسکن در آستارا تحویل نیازمندان شد

در نخستین روز از هفته بزرگداشت بسیج، ۴ واحد مسکن در بندر آستارا تحویل نیازمندان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز(دوشنبه، ۲۹ آبان) در آیین افتتاح و تحویل همزمان این واحدهای مسکونی در روستای ویرمونی بخش مرکزی این شهرستان با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: رسیدگی به افراد نیازمند و ارتقای وضعیت معیشتی آنها از اهداف انقلاب اسلامی است و بسیجیان در این راستا همواره پیشگام بوده و هستند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه در نخستین روز از هفته بزرگداشت بسیج، ۴ واحد مسکن افتتاح و تحویل نیازمندان شد، افزود: این واحدهای مسکونی در روستاهای ویرمونی، سیبلی، سوغات‌محله عباس‌آباد و خانه‌های آسیاب احداث شده بود که تحویل نیازمندان شد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث واحد مسکونی در روستای ویرمونی ۲۰۰ میلیون تومان و برای ساخت واحدها در سایر روستاها ۲۸۰ میلیون هزینه شده است، تصریح‌کرد: احداث واحد مسکونی در روستای ویرمونی به همت گروه جهادی شهید مورخی و بسیجیان این پایگاه و حوزه شهری شهید نقیب‌زاده شهری انجام شده است.

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین ساخت ۶ واحد مسکونی را در دست اجرا دارد، گفت: این واحدهای مسکونی در روستاهای خسرومحله، سوغات‌محله، بیجاربین، عنبران، چلوند و عباس‌آباد احداث می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا پیشرفت فیزیکی ۶ واحد مسکونی در حال ساخت را بین ۶۰ تا ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: بسیجیان به عنوان جهادگران فی‌سبیل‌الله در احداث این واحدهای مسکونی تلاش‌ می‌کنند.

کد خبر 1734609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha