اصناف همیشه ادامه دهنده راه شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت:مناسبت های مختلف، بهانه ای است برای این که دین مان را به این عزیزان ادا کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، عصر امروز دوشنبه (۲۹ آبان ماه) احمد قشقایی رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین به همراه سرهنگ آبیاریان فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین آغاز هفته بسیج با جانباز سرافراز مجتبی محمدی و همسر ایشان دیدار و گفتگو کردند.  

در این دیدار حاج احمد قشقایی ضمن قدردانی از ۳۴ سال زحمات این همسر فداکار گفت : جانبازان عزیز با داشتن مشکلات جسمی و روحی به مراقبت نیاز دارند و بیشترین زحمات و مراقبت آن ها بر دوش خانواده ها به ویژه همسران شان است که با صبوری و دلسوزی به این دلاورمردان رسیدگی می کنند

وی افزود :مناسبت های مختلف، بهانه ای است برای این که دین مان را به این عزیزان ادا کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

سرهنگ آبیاریان فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین نیز تصریح کرد : اگر به طور شبانه روز هم بدویم نمی توانیم ذره ای از زحمات شهدا، ایثارگران و جانبازان را جبران کنیم و این مناسبت ها فقط بهانه ای برای تسلی خاطره ما همچنین روحیه گرفتن از اسطوره های صبر و استقامت است.

وی اضافه کرد: با تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خانواده آن ها تلاش می کنیم از مسیر شهدا خارج نشویم و بتوانیم راه شان را ادامه دهیم و آن را حفظ کنیم.

لازم به ذکر است، در پایان از خانواده بسیجی جانباز  ۷۰ درصد، مجتبی محمدی با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد

کد خبر 1734672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha