فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان تجلیل شدند

مجید خوبی زاده گفت: یکی از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، تجلیل از کتابداران و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، تجلیل از کتابداران و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تاکنون ۲۵۱ کتابخانه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه های مساجد جنوب کرمان به دو دسته کتابخانه های باز و مخزن دار تقسیم شده اند، بیان کرد: از مجموعه ۲۵۱ کتابخانه کانون های مساجد، ۲۲۳ باب کتابخانه باز و ۲۷ باب کتابخانه مخزن دار هستند و در کنار این ها یک کتابخانه تخصصی حوزه زن و خانواده نیز راه اندازی شده است.

خوبی زاده ادامه داد: کتابخانه های مخزن دار توسط یک نفر کتابدار اداره می شوند و هفته کتاب بهانه ای شد تا از ۲ نفر کتابدار برتر کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: همچنین از ۹ نفر از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی که در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت دارند، تجلیل شد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، رونمایی از کتاب های تالیفی حوزه کودک به قلم صمدالله سعیدی از مدیران موفق کانون های مساجد جنوب کرمان است.

خوبی زاده اضافه کرد: سعیدی تاکنون ۱۴ کتاب در حوزه کودک و نوجوان تالیف کرده که از این تعداد ۱۰ جلد چاپ شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: بخشی از تالیفات این مدیر کانون فرهنگی هنری به داستان های واقعی و آموزنده اشاره دارد و همچنین بخشی نیز براساس آیات و روایات در قالب شعر کودکانه تالیف شده تا از این طریق به کودکان و نوجوانان سبک زندگی اسلامی را آموزش دهد.

کد خبر 1734706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha