ویژه برنامه بزرگداشت هفته کتاب در مهاباد برگزار شد

به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه بزرگداشت هفته کتاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  در استان آذربایجان غربی،  محمدارجمندی، مسئول دفتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد، در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از فعّالان فرهنگی و مروّجین کتاب، گفت: زمینه های انتخاب مجدّد شهر مهاباد به عنوان شهر خلاق کتاب با توجه به فعالیت های متعدد فرهنگی و هنری و گسترش فرهنگ کتابخوانی را دور از دسترس نیست.

وی افزود: در این حوزه شاهد مدیریت تعاملی خوبی در مجموعه فرهنگ و ارشاد مهاباد هستیم.

ویژه برنامه بزرگداشت هفته کتاب در مهاباد برگزار شد
همچنین حسن سالاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های کتابخوانی در شهرستان، انتقال کتابخانه مجتمع فرهنگی به منطقه باغ شایگان را یکی از موثرترین راه های توسعه کتابخوانی در شهر برشمرد.


در ادامه محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی طی سخنانی، ارائه رویکرد مسجدمحوری و منطقه گرایی فعالیت های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی دانست.

وی افزود: به زودی با تدوین روش های اجرائی آن، اقدامات خوبی در توسعه ی فعالیت های فرهنگی و هنری را شاهد خواهیم بود. 

ویژه برنامه بزرگداشت هفته کتاب در مهاباد برگزار شد
گفتنی است؛ در پایان ضمن رونمایی از کتاب «گذری بر تاریخچه حج مهاباد» که توسط  محمدجلال وطمانی تالیف شده بود، تعدادی از فعّالان و مروّجین حوزه کتاب و کتابخوانی و چند نفر از فعالان فرهنگی در حوزه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1734775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha