اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به مدارس و مراکز فرهنگی شهرستان ورامین

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به مدارس روستایی و مراکز فرهنگی شهرستان ورامین اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، در راستای «پویش کتابخوانی» و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به مدارس روستایی  و مراکز فرهنگی شهرستان ورامین اهدا کرد.
داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، هدف اصلی از اجرای طرح مذکور را ترویج فرهنگ مطالعه عنوان کرد و گفت: گسترش مشارکت همگانی در حمایت از مطالعه کتاب، ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده‌ها به‌ ویژه نسل جوان با کتاب، غنی‌سازی منابع کتابخانه ها، استفاده عموم مردم از کتاب‌های مفید و بلااستفاده موجود در منازل و ادارات را می‌توان نتیجه اجرای طرح نامبرده قلمداد کرد.
خزایی در ادامه به سایر برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی هفته کتاب و کتابخوانی، اهدای کتاب به مدارس و مراکز روستایی شهرستان ورامین با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بود که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اجرا شد.

کد خبر 1734778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha