حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است

شهاب‌زاده با بیان‌اینکه حضرت زینب(س) یک الگو و سرمشق کامل برای همه به ویژه پرستاران است، گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب(س) برای سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده شب گذشته(پنجشنبه، ۲ آذر) در آیین تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان که در محل سالن اجتماعات نبی اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: حضرت زینب(س) یک الگو و سرمشق برای همه به ویژه پرستاران است.

فرماندار بندر آستارا افزود: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب(س) برای سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و این قشر پرتلاش نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارند.

وی به رشادت‌ها و ایثارگری‌های پزشکاران و پرستاران در دوران ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: تلاش‌های پرستاران در آن دوران سخت ستودنی بود چرا که با تمام توان برای حفظ سلامت مردم و بهبود حال بیماران تلاش کردند و حتی عده‌ای نیز در این راه نیز به شهادت رسیدند.

حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است

شهاب‌زاده اظهارکرد: شهادت پرستاران و پزشکان در مسیر حفظ سلامت مردم این را نشان داد که آنان برای نجات جان دیگران، حاضرند از جانشان بگذرند و ما به این قشر زحمتکش افتخار می‌کنیم.

فرماندار بندر آستارا با اشاره به جنگ غزه، خاطرنشان‌کرد: انسانیت در غزه سقوط کرده و شاهد حوادث دردناکی در این منطقه هستیم.

شهاب‌زاده گفت: پزشکان و پرستاران زیر بمب باران و تخریب بیمارستان‌ها با کمترین امکانات به مجروحان یاری می‌رسانند و حتی تعدادی از آنان نیز به شهادت رسیده‌اند

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی نیز در این، اظهارکرد: پرستاران به صورت شبانه‌روزی، در راستای مراقبت از بیماران تلاش می‌کنند و قدردانی از آنان یک وظیفه است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه حضرت زینب کبری(س) پیام آور و پرستار حقیقی واقعه کربلا بود، افزود: حضرت زینب (س) بهترین الگوی پرستاران است و الگوگیری از این شخصیت بزرگوار هم در مسیر کاری و هم در مسیر زندگی انسان را به سعادت می‌رساند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه کار پرستاران کاری خالصانه و برای رضایت باریتعالی است، گفت:پرستاران سنگر سازان بی سنگر حوزه سلامت هستند و باید مشکلات آنان برطرف و به خواسته‌های‌شان رسیدگی شود.

حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است

غلامرضا مرحبا نیز در این آیین اظهارکرد: پرستاران در راستای خدمت به مردم با جان و دل کار می‌کنند و شایسته قدردانی هستند.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه مجلس در کنار دولت برای رفع مشکلات جامعه پزشکی و پرستاران تلاش می‌کند، افزود: نمایندگان مجلس برای بالا بردن سطح و وضعیت بهداشتی و درمانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است

مرحبا با اشاره به اینکه نسبت به سال‌های گذشته در بیمارستان پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، خاطرنشان‌کرد: بازسازی اورژانس در دستور کار است تا پزشکان و پرستاران در فضایی مناسب‌تر به مردم خدمات ارائه دهند

سید حسین احمدی نیز در این آیین با بیان‌اینکه زحمات پرستاران را نمی‌توان جبران کرد، افزود: امروز سطح  و رتبه ایران اسلامی در علم پزشکی و پرستاری بالا است و پیشرفت‌های خوبی نیز در این عرصه حاصل شده و این افتخار به شمار می‌رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا مشکلات سفید پوشان عرصه سلامت باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود، گفت: دولت سیزدهم با همه توان و طبق دستور رهبر معظم انقلاب در صدد رفع مشکلات و کاستی‌های کار شما است که ان‌شاء‌الله به نتیجه برسد.

حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است

گفتنی است، در پایان این آیین که همراه با اجرای سرود گروه لاله‌های فاطمی همراه بود از ۴۳  پرستار بیمارستان شهید بهشتی و مراکز بهداشتی و درمانی بندر آستارا تجلیل شد.

کد خبر 1735271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha