ولایتمداری، اولین ویژگی بارز شهدا

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: اولین ویژگی بارز شهدا بحث ولایتمداری بود، شهدا به فرمان ولایت لبیک گفتند و به دور از هرگونه توقع و انتظار، جان خود را نثار امام خود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان روز شنبه چهارم آذرماه در مراسم عطر افشانی مزار شهدای شیروان ولایتمداری را اولین ویژگی بارز شهدا نام برد و اظهارکرد: دومین شاخصه شهدا اخلاص این عزیزان در انجام امورات بود به نحوی که شهدای ما منتظر هیچ اقدامی در مقابل ایثار خود نبودند.

 وی با اشاره به در دسترس بودن شهادت برای افراد لایق شهادت عنوان کرد: به فرموده شهید آوینی شهادت مثل لباس تک سایزیست که هروقت توانستیم خود را به آن اندازه برسانیم ما را در برمی گیرد و انشاالله عاقبت همه ی ما ختم به شهادت شود.

در ادامه این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم راویان به بازگویی خاطراتی از شهدا پرداختند و بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید شد.

مراسم عطر افشانی مزارشهدای شیروان با حضور بسیجیان، پاسداران، مسئولان و آحاد مردم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد و در پایان این مراسم مزار مطهر گلزار شهدای مرکزی شیروان واقع در شهرزیارت عطرافشانی شد.

 شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1735400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha