رفع مشکلات مالکیتی امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورد

حجت الاسلام زارعی گفت: تعامل و هم افزایی سازمان قضایی نیروهای مسلح باسازمان ثبت اسناد و املاک استان علاوه بر اینکه در رفع مشکلات مالکیتی اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیر بسزایی دارد نتیجه آن تضمین امنیت اقتصادی، اجتماعی و قضایی را فراهم می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در دوره آشنایی با روند صدور سند تک برگ املاک که با حضور قضات در  سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران برگزار شد، ضمن تشریح ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح و بیان نکاتی پیرامون صلاحیت های قضایی، اظهار کرد:  معتقدیم ارتقای دانش و توانمندی های قضات و کارکنان، افزایش اعتماد عمومی را همراه خواهد داشت.

رفع مشکلات مالکیتی امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورد

وی گفت: تعامل و هم افزایی این دو سازمان علاوه بر اینکه در رفع مشکلات مالکیتی اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیر بسزایی دارد نتیجه آن تضمین امنیت اقتصادی، اجتماعی و قضایی را فراهم می آورد.

احمد خالقی- مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران نیز در این دوره آموزشی ضمن مهم شمردن ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، گفت: بدلیل مهم بودن نیروهای امنیتی و نظامی، به تبع  آن سازمان قضایی نیروهای مسلح از جایگاه بسیار ویژه و خاص برخوردار بوده و قابل احترام است.  

رفع مشکلات مالکیتی امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورد

 وی درادامه سخنانش علاوه بر تشریح وظایف و ماموریت های این سازمان، گزارشی در خصوص سند دار کردن املاک استان در چند سال اخیر ارائه کرد.  
خالقی حضور قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان را در سازمان ثبت اسناد و املاک استان فرصتی مغتنم دانست و اذعان کرد: اینکه آشنایی با روند تهیه اسناد ملکی دغدغه ی قضات شریف سازمان قضایی است، را به فال نیک می گیریم.

رفع مشکلات مالکیتی امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورد

در خادامه دو تن از معاونان مربوط به صدور سند از سازمان ثبت اسناد و املاک استان، در خصوص نقشه برداری کاداستر و حد نگاری و هم چنین تصویر برداری utm  یا سیستم تصویر برداری جهانی،   مطالبی را عنوان  و حاضران از نزدیک در جریان روند صدور اسناد تک برگ املاک قرار گرفتند.

کد خبر 1735417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha