لزوم همکاری جهاد کشاورزی با کانون های مساجد خراسان جنوبی

حجت الاسلام محقی گفت: حوزه کشاورزی از حوزه فرهنگی جدا نیست و امیدواریم تعامل با کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی جعفری-مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی-در بازدید از محل خبرگزاری شبستان اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی یک خانواده وسیع و با وظایف بسیار متعددی است.

وی در ادامه گفت: جهاد کشاورزی ۳۱۵ وظیفه متعدد دارد و کار ما را سخت کرده است و کار و وظایف باید در لحظه انجام شود و باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام علی محقی-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- در این بازدید اظهار داشت: این ستاد ظرفیت های فوق العاده ای در استان دارد و اکنون ۷۴۰ کانون در استان فعالیت می کند که ۶۰ درصد روستایی و ۴۰ درصد شهری هستند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از فعالیت های فرهنگی بر دوش کانون های مساجد است و تنها مجموعه ای است که ابزار سنجش تعادل فرهنگی را دارد به این معنا که گزارش گیری از مدیران کانون ها روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی است.

حجت الاسلام محقی بیان کرد: کانون های استان در مسابقات ملی از جمله مدهامتان و مسجد، کانون نشاط رتبه های خوبی را کسب کردند و رتبه اول مدهامتان و رتبه های اول، سوم و چهارم جشنواره مسجد، کانون نشاط از آن کانون های استان شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دنبال شکستن و از بین بردن بُن بست فرهنگی استان هستیم، افزود: نگاه ما بر این است که ساختار را گسترده تر در نظر بگیریم و ابعاد برنامه های خود را به سمت منطقه ای حرکت دهیم.

وی در پایان گفت: حوزه کشاورزی از حوزه فرهنگی جدا نیست و امیدواریم تعامل با کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزایش پیدا کند.

کد خبر 1735485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha