پویش دلگرمی احسان در کردستان اجرا شد

پویش دلگرمی احسان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند کردستانی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کردستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، برای سومین سال متوالی است که پویش دلگرمی احسان به همت بنیادِ احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری گروه های جهادی در استان کردستان برگزار شد.

با توجه به فصل سرما و آغاز برودت هوا یکی از نیاز های اساسی خانواده های کم برخوردار و ناتوان، ضعف وسایل گرمایشی است که با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و گروه های جهادی همکار در راستای پویش دلگرمی احسان این نیاز شناسایی شد.

در قالب این پویش تعداد ۱۹۷ دستگاه بخاری گازی به خانواده. های نیازمند در ۱۰ شهرستان استان کردستان توسط گروه های جهادی تحویل داده خواهد شد.

 مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کردستان اظهار کرد: در پویش دلگرمی احسان ۱۴۰۲ که به همت ۵۸ گروه مشارکتی متشکل از گروه‌های جهادی، سمن‌ها و خیریه‌های فعال و دلسوز سطح استان در حال انجام است و تعداد ۱۹۷ دستگاه بخاری تهیه شده که از این تعداد ۱۰۲ دستگاه بخاری با قدرت ۹ هزار و ۹۵ دستگاه با قدرت حرارتی ۱۲ هزار آماده تحویل به خانواده‌های نیازمند است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی اقلام تهیه شده در این دوره به مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال توسط گروه‌های مشارکتی تامین اعتبار شده است.

طالبی اضافه کرد: روند توزیع این تعداد دستگاه بخاری از امروز پنجشنبه میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توسط گروه‌های مشارکتی آغاز می‌شود.
دلگرمی احسان امسال در قالب ده کاروان خودرویی میان ۱۰ شهرستان استان آغاز به کار کرد امید است که خانواده‌های نیازمند در سرمای امسال با دلگرمی احسان خانه‌های خود را گرم کنند.

کد خبر 1735555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha