حضرت فاطمه (س) به عنوان شخصیت اثرگذار اجتماعی و فرهنگی مورد توجه مادران ایرانی است

حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادر و همسر نمونه و شخصیت اثرگذار اجتماعی و فرهنگی مورد توجه مادران و دختران پاکدامن ایران اسلامی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده در جلسه هم اندیشی مسئولین روضه های خانگی بانوان شهرستان گرگان گفت: اولویت هیئت‌های بانوان و مداحان خانم در ایام فاطمیه امسال نشر معارف فاطمی در قالب معجزه مادری است.

رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان افزود: مادر پیوند دهنده رابطه اجتماعی و فرهنگی برای خانواده و اجتماع به شمار میرود و در این میان، حضرت فاطمه (س) به عنوان مادر و همسر نمونه و شخصیت اثرگذار اجتماعی و فرهنگی مورد توجه مادران و دختران پاکدامن ایران اسلامی قرار دارند.

وی بیان کرد: ایشان در زمان حیات خود جلسات، گعده ها، نشست ها و آموزش زیادی برای بانوان برگزار می کرند و از این طریقه به دنبال گسترش و انتقال معارف اسلام بودند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: این شهرستان۸۰ هیئت مذهبی بانوان و ۴۰۰ مداح بانو دارد که با حضور در جلسات روضه که یکی از اولویت های آن شرکت و برگزاری روضه خانگی است می توانند نشر دهنده ابعاد سبک زندگی فاطمی باشند.

وی تصریح کرد: در فاطمیه امسال بانوان موفق و الگوساز را معرفی خواهیم کرد که از جمله آن بانوان مداحی هستند که شاگردپروری کرده و در جذب حداکثری دختران برای حضور در هیات ها اثرگذار بودند.

رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: امروز دشمن در جنگ رسانه ای تلاش می کند مفاهم غلط و نادرست را به جامعه القا کند که مداحان خانم در هیات ها در تقابل با آن می توانند خوبی ها را نشر دهند.

کد خبر 1735591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha