رونمایی از خودرو حامل شهید فخری زاده در باغ موزه دفاع مقدس

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ادبی فخر ایران از رونمایی از خودروی حامل شهید فخری زاده در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر ابراهیمی دبیر جشنواره  چهارمین همایش محفل ادبی شهید فخری زاده با عنوان فخر ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: در این همایش شاعران کشوری شرکت کردند و در نهایت کتابی با عنوان شهید فخری زاده با محتوای شعرهای گوناگون در این همایش رونمایی می شود.

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  گفت: ویژگی خاص این همایش این است که با توجه به اینکه این شهید به دست جنایتکاران موجود روی زمین یعنی نتانیاهو و نخست وزیر اسراییل به شهادت رسید زیرا آنها گفته بودند" تا زمانی که شهید فخری زاده هست، اسراییل خواب راحت نخواهد داشت" به همین دلیل تصمیم گرفتند و فکر خود را عملی کردند و فخری زاده را به شهادت رساندند،این همایش با حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین برگزار می شود و از سفرای کشورهای اسلامی در این همایش حضور دارند. این همایش با همکاری وزارت دفاع و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: در پایان این مراسم از خودروی حامل شهید فخری زاده رونمایی می شود و در معرض دید عموم قرار می گیرد. فخری زاده در هفتم آذر در آب سرد دماوند به شهادت رسید. 

وی گفت: شهید فخری زاده ابعاد وجودی مختلفی داشت و تنها دانشمند هسته ای و دفاعی نبود بلکه در ابعاد علوم انسانی و اسلامی، عرفان، فلسفه، تسلط کامل داشت و حتی ادیب بود و شعر اربعین با حضور این شهید بزرگوار برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی گفت: خانواده های پنج شهید هسته ای در این مراسم حضور دارند که عبارتند از شهید دکتر فخری زاده، شهید علی محمدی، شهید احمدی روشن، شهید شهریاری و شهید رضایی نژاد که در پایان مراسم از خانواده آنها تجلیل می شود.

کد خبر 1736259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha