حضور هنرمند نوش‌آبادی در چهارمین جشنواره «اقوام و سنن ایرانی»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از حضور هنرمند نوش‌آبادی در چهارمین جشنواره «اقوام و سنن ایرانی» خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: «ابوالفضل گرامی نوش آبادی» هنرمند نوش‌آبادی در چهارمین جشنواره اقوام و سنن ایرانی؛ به عنوان نماینده استان اصفهان حضور یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: چهارمین جشنواره اقوام و سنن ایرانی به همت دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشجویان برگزار و با استقبال زیادی از اقشار مختلف مردم، دانشجویان و نمایندگانی از اقوام ترک، لر، لک، فارس و اقوامی از خراسان و شمال کشور با هدف آشنایی با آداب و رسوم و غذاهای محلی اقوام کشور روبرو شد.

قربانی با اشاره به اینکه «صادق فنایی» دبیر چهارمین جشنواره اقوام و سنن ایرانی سخنران این مراسم بود افزود: گروه موسیقی سنتی به سرپرستی مجید خلیق و خوانندگی ابوالفضل گرامی نوش‌آبادی به عنوان نماینده اقوام فارس در این جشنواره حضور داشتند.

وی افزود: کسب مقام اول در جشنواره مهر کاشان سال ۱۳۹۸، راهیابی به مسابقه «آوای جادویی» و دریافت کارت طلایی از استاد محمد معتمدی و راهیابی به مرحله نهایی جشنواره ملی «موسیقی جوان» برخی از افتخارات ابولفضل گرامی نوش آبادی هنرمند جوان و خواننده سنتی شهرستان می باشد.

کد خبر 1736391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha