دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با صهیونیسم ضروری است

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با صهیونیسم ضروری است، گفت: مقابله ‌ مبارزه با رژیم صهیونیستی برای دفاع از جهان اسلام ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(۱۰آذر)، در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهارداشت: رژیم کودک کش اسراییل به هیچ ارزشی پایبندی ندارد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت حمایت از مظلوم افزود: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از مظلومان در هر جایی حمایت کنیم ضمن اینکه مردم فلسطین مسلمان هستند و دفاع از آنها واجب است.

وی ادامه داد: دفاع از جبهه مقاومت ضروری است و باید با این رژیم برای دفاع از جهان اسلام مبارزه کرد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به توان علمی جوانان نخبه کشور اشاره کرد و گفت: افتخارآفرینی دانشجویان نخبه کشور انسان را به وجد می آورد.

وی ادامه داد: توان علمی نخبگان کشور در ۳۵ سال اخیر از بسیاری کشورهای اروپایی جلوتر رفته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه کشور در زمینه تحقیقات علمی روزی به مقام اول دنیا خواهد رسید، اظهار کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری باید به روزی رسید که اگر کسی بخواهد به جدیدترین های حوزه علم دست یابد لازم باشد زبان فارسی را یاد بگیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت: شهید مدرس در روشنگری جامعه نقش موثری داشتند.

 حجت الاسلام حسینی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باید با تحقیق و تجسس افرادی را انتخاب کنند که از نظر صداقت، تقوا، شجاعت، ساده زیستی و مردمی بودن همانند آیت الله مدرس باشد.

کد خبر 1736518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha