تکمیل کتابخانه مرکزی ساری ۲۰۰میلیارد تومان بودجه می خواهد

مهدیان پور با بیان اینکه تکمیل کتابخانه مرکزی ساری ۲۰۰میلیارد تومان بودجه نیاز دارد،گفت: امید می رود مطابق قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه تخصیص این اعتبار در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سکینه خاتون مهدیان پور-مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در حاشیه بازدید محمدمهدی اسلامی-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی ساری که با همراهی علی بابایی کارنامی-نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمد علی نوبخت-فرماندار ساری و احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گرفت، با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ساری از سال ۱۳۸۶کلنگ زنی شد، اظهار کرد:همچنین از سال ۱۳۹۱ بخش عمرانی این پروژه در ۵ طبقه اسکلت بتنی و با زیربنای حدود ۷۱۱۱ متر  آغاز شده است.

وی به پیشرفت ۷۰درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران ۳۰میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شد.

مهدیان پور با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ۲۰۰میلیارد تومان بودجه نیاز است، اظهار امیدواری کرد مطابق قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه تخصیص این اعتبار در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران فراهم شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ نوع خدمت در کتابخانه مرکزی ساری ارائه خواهد شد، گفت: با تخصیص به موقع بودجه خدمات کتابخانه ای در کتابخانه مرکزی از مطالعه تا طرح‌های هوشمند، تالار علم وخلاقیت به اجرا در می‌آید.

کد خبر 1736519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha