سوگواره شعر فاطمی «کوثر آفرینش» در خِرامه برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) سوگواره شعر فاطمی «کوثر آفرینش» در شهرستان خِرامه استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، همزمان با ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت صدیقه کبری(س) سوگواره شعر فاطمی «کوثر آفرینش» در شهرستان خِرامه برگزار می شود.

 شعر فاطمی (مدح،مرثیه،فضائل،مناقب،زندگی و ابعاد وجودی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) و مظلوم و حمایت از مظلومین عالم در مکتب اسلام از موضوعات سوگواره شعر فاطمی بوده ضمن اینکه موضوع ویژه سوگواره نیز غزه و فلسطین است.

شاعران می توانند حداکثر سه اثر خود را در تمامی قالب های شعری همراه با ثبت مشخصات صاحب اثر اعم از نام و نام خانوادگی،  تاریخ تولد، شهرستان و شماره همراه  در ذیل هر اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال، لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریال و لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریال جوایز منتخب اول تا سوم سوگواره شعر فاطمی شهرستان خرامه را تشکیل می دهد. همچنین به ۱۴ نفر از برگزیدگان نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی تقدیم می شود.

علاقمندان شرکت در این سوگواره تا پایان روز ۲۳ آذرماه فرصت دارند آثار خود را در پیام رسان های ایتا، روبیکا، واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۱۷۷۲۰۱۷۷۹ ارسال کنند.

مراسم شب شعر فاطمی نیز روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشا با حضور منتخبان و علاقه مندان در شهرستان خرامه برگزار می شود.

کد خبر 1736823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha