تکریم مناسب‌ها، وحدت و انسجام ملی را به ارمغان می‌آورد

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به دستاوردهای تعظیم شعائر ملی و مذهبی گفت: تکریم مناسب ها، وحدت و انسجام ملی را به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان در نشست مشترک با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به دستاوردهای تعظیم شعائر ملی و مذهبی اشاره کرد و اظهارداشت: توصیه موکد بر این موضوع شده که باعث ترویج خوبی ها و نمایش ارزش ها می شود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون، ایجاد نشاط اجتماعی، وحدت و انسجام ملی، گسترش خوبی ها در جامعه و شناخت واقعیت ها را از دیگر دستاوردهای مناسبت های ملی و مذهبی عنوان کرد.

وی ایجاد بسترهای همکاری مشترک برای تعظیم شعائر را مهم خواند و اذعان داشت: تعامل با همدیگر بر کیفیت و عملکرد کارها می افزاید و باید چشم انداز و هدف مشخص برای آن انتخاب شود.

حجت الاسلام رشیدیان توجه به مساجد برای بزرگداشت مناسبت ها را مهم دانست و افزود: محوریت بخشی به مسجد در هر محله منتج به پویایی و جذب افراد خواهد شد.

لزوم مشارکت عمومی برای فعالیت های اجتماعی

فرماندار تیران و کرون نیز در بخشی از این نشست به ایجاد ساختار مردمی برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و اذعان داشت: جشن ها و مناسبت های عمومی که به دست مردم مدیریت می شود امکان جذب را ارائه بهتر برنامه ها را به همراه دارد.

علی محمدی کیا ادامه داد: ادارات دولتی و نهادهای خدمات رسان در شهرها و روستاها نیز از جریان های مردمی حمایت و پشتیبانی می کنند و لازم است زمینه هم افزایی در برنامه ها و مناسبت ها فراهم شود.

وی توجه به جوانان، اولویت بخشی به پیوست رسانه ای، مسجد محوری و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی مساجد را مورد توجه و اهمیت خواند و اظهارداشت: چشم انداز جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با این محوریت تحولی جدی در بزرگداشت مناسبت ها ایجاد و از طرفی تنوع و کیفیت برنامه ها ارتقا می یابد.

کد خبر 1737000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha