نسل جوان با آرمان‌های شهداء آشنا شوند

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است و می طلبد پیام مقدس شهدا را به نسل جوان و نوجوان به خوبی انتقال بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در مراسم یادواره شهدای سریش آباد، اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهمی که در برگزاری یادواره های شهدا باید به آن دقت کافی داشته باشیم، نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا می باشد، و می طلبد پیام مقدس شهدا را به نسل جوان و نوجوان به خوبی انتقال بدهیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: مردم با بصیرت و بخصوص شهدای استان کردستان همواره در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در کنار سایر رزمندگان کشورمان با کمال اخلاص و ایمان به ولایت و رهبری در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند به طوری که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) این مناطق را سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامید، زیرا  نقطه به نقطه اش آغشته به خون شهیدان انصار و مهاجر است.

وی ادامه داد : امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی علی رغم حجمه همه جانبه جبهه استکبار ولی در امنیت کامل و جزیزه با ثبات در منطقه و حتی جهان است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام بخصوص شهدای مظلوم استان کردستان است.

کد خبر 1737007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha