تعدد نهادهای دخیل در مسجد، اجازه کارکرد واقعی در مساجد را نمی دهد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعدد نهادهای دخیل در مسجد، تعداد کنشگر و مداخله گر اجازه کارکرد واقعی در مساجد را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» امروز در نشست دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حرکت هماهنگ جبهه ای و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، می طلبند در سطح ملی این حرکت انجام گیرد و به استان ها تعمیم داده شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه محور همه فعالیت های موثر باید مسجد باشد، گفت: با توجه به تعدد نهادهای دخیل در مسجد، تعداد کنشگر و مداخله گر اجازه کارکرد واقعی در مساجد را نمی دهد که سازمان تبلیغات اسلامی کشور باید در این زمینه تدبیری بیندیشد.

وی کمبود امام جماعت را از دیگر مشکلات استان دانست و افزود: مساجد استان به نسبت جمعیت امام جماعت کافی ندارند، در بسیاری از آنها پیش نماز نداریم و بسیاری امام جماعت به معنای واقعی ندارند و نیازمند تدبیر در این زمینه هستیم.

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه باید امام جماعت تربیت کنیم تا حضور آنها در مسجد موثر باشد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه تربیت امام جماعت و ساماندهی مساجد می تواند تاثیرگذار باشد. 

کد خبر 1737055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha