امام جمعه خنداب:

طلاب افسران جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستند

گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان خنداب برگزار شد
طلاب افسران جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستند

حجت الاسلام صفاهانی، با اشاره به کارتبلیغ بسیار سخت است و دشمن برعلیه اعتقادات ما بویژه جوانان جنگ شناختی و ترکیبی را آغاز کرده گفت: در این میدان طلاب افسران جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد صفاهانی، در گردهمایی طلاب شهرستان خنداب که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت امر تبلیغ، گفت: روحانیون نقش موثری در تبلیغ و تبیین فرهنگ و معارف دینی و آگاه سازی مردم دارند.

امام جمعه شهرستان خنداب به اهمیت جهاد تبیین نیز اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و این مهم باید در دستور کار همگان به ویژه روحانیون و مبلغین دینی قرار گیرد.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، نیز بیان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان نسل جوان، روحانیون و بانوان را مورد هدف قرار داده اند و در این راستا بسیار تلاش کرده و هزینه می کنند، که در این راستا وظیفه روحانیون و نهادهای فرهنگی آگاه سازی آحاد جامعه از این توطئه ها است.

امام جمعه شهرستان خنداب در ادامه به معیشت طلاب نیز اشاره کرد و گفت: کار تبلیغ بسیار سخت است و دشمن برعلیه اعتقادات ما بویژه جوانان جنگ شناختی و ترکیبی را شروع کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در این میدان طلاب افسران جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستند، خاطر نشان کرد: همگان باید در این مسیر دشوار کاملاً از روحانیت حمایت کرده تا ایشان دغدغه فکری و زندگی نداشته باشند و بهتر بتوانند خدمت گذار اسلام و انقلاب باشند.

حجت الاسلام صفاهانی اسقرار مبلغین در شهرستان را امری ضروری دانست و ادامه داد: استقرار طلاب در مناطق محروم باعث آشنایی مردم بویژه نسل جوان و نوجوان با معارف اسلام و دین خواهدشد و آسیب های اجتماعی کمتر و جوانان دلگرم به اسلام و انقلاب و دشمنان در رسیدن به مقاصد خود ناکام می‌ماند.

کد خبر 1737290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha