اهدای۱۰ هزار لباس گرم به دانش‌آموزان یتیم و نیازمند حاشیه شهر مشهد

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: با جمع آوری مبالغی از میان خادمان بارگاه امام مهربانی ها، تعداد ۱۰ هزار کاپشن ولباس گرم برای دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد تهیه و طی مراسمی در حرم مطهر رضوی به آنها هدیه شد.

امین بهنام در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد در خصوص این برنامه گفت: با توجه به شروع سرما، نیاز به تهیه پوشاک مناسب برای ایتام ضرورت داشت لذا با عنایت خداوند و لطف ثامن الححج(ع) و به همت خادمان رضوی، موفق شدیم با جمع آوری مبالغی از میان خادمان بارگاه امام مهربانی ها  برای دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد، تعداد ۱۰ هزار کاپشن ولباس گرم تهیه و طی مراسمی در حرم مطهر رضوی به آنها هدیه نماییم.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی افزود: در این مراسم، خادمان رضوی به‌طور نمادین هدایای خود را به ۸۰ دانش آموز به عنوان نمایندگان سایر دانش آموزان محروم مدارس مشهد اهدا کردند و هدیه سایر دانش‌آموزان نیز برای آنها ارسال شد.

وی گفت: تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان گروه هدف این طرح را به حرم مطهر دعوت کنیم تا هم زیارتی داشته باشند و هم هدایای‌ خود را دریافت کنند، اما در صورت فراهم نبودن شرایط، هدایا را به دست آنها خواهیم رساند.

پایان پیام/

کد خبر 1737304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha