ظرفیت جنبش دانشجویی در راستای گفتمان عدالت خواهی مورد استفاده قرار گیرد

عضو هیئت علمی دانشگاه قم بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت جنبش دانشجویی در راستای گفتمان عدالت خواهی در جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله فهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: شانزدهم آذرماه نقطه عطف بسیار مهمی در جریان دانشجویی کشور به شمار می رود، چرا که در این روز حرکت جنبش دانشجویی در ریل انقلابی‌گری و مبارزه با استعمار و استبداد قرار گرفت و شهدای این واقعه به الگوی دانشجویان تبدیل شدند.

وی افزود: بر این اساس آن چه حائز اهمیت است این که ظرفیت دانشجویی کشور در راستای گفتمان عدالت خواهی، حقیقت گرایی و مبارزه با نظام سلطه مورد استفاده قرار گیرد و این که به خصوص نگذاریم جریانات سیاسی به نفع حب و بغض های جناحی و حزبی خود از این جریان سوء استفاده کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی دانشجویان مؤمن و انقلابی در تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین بیان داشت: امروز به طور خاص انتظار می رود که دانشجویان در عرصه تقویت گفتمان انقلابی جامعه و تزریق روح تحرک و امید و تحول به معنای واقعی کلمه پیش قراول باشند چرا که در این صورت می توانند توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کرده و به تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی کمک نمایند.

وی گفت: به لطف الهی و به برکت انقلاب اسلامی، دانشجویان مؤمن و انقلابی با روحیه بسیجی در عرصه های مختلف سازندگی کشور فعالانه حضور دارند و از سویی در بحث مطالبه گری و پیگیری حل مشکلات مردم در خط مقدم قرار دارند که اینها واقعاً برای جامعه ما ارزشمند است و باید این رویه و خط را حفظ و تقویت کرد.

کد خبر 1737596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha