عدالت آموزشی با چاشنی نیکوکاری

معافی با بیان اینکه ادامه تحصیل مدجویان کمیته امداد در دانشگاه های معتبر کشور بیانگر تحقق عدالت آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه مددجویی است، گفت: هزار و ۶۳۰دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در همایش روز دانشجو و نشست هم اندیشی و گفتمان دانشجویی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب که در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد، با بیان اینکه هزار و  ۶۳۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: هزار و ۲۰نفر از این تعداد را طلاب و دانشجویان دختر و ۶۱۰ نفر را دانشجویان و طلاب برادر شامل می شود.

وی با اشاره به رویکرد تحول فرهنگی کمیته امداد،   افزود: عدالت در ارائه خدمات مورد توجه معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

معافی با بیان اینکه معاونت فرهنگی کمیته امداد برنامه‌های خاصی را برای ارتقای سطح تحصیلی و علمی دانشجویان و طلاب در دستور کار خود دارد، گفت: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی از جمله خدمات این نهاد به جامعه مددجویی است که به صورت مستمر برای آنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این معاونت برای ادامه تحصیل دانش آموزان مددجو با موسسات آموزشی و پشتیبان برای ورود بدون دغدغه به مراکز آموزش عالی قرار داد بسته است، افزود: به مدد این اقدام معاونت فرهنگی کمیته امداد بسیاری از مددجویان امداد در رشته های مختلف از جمله پزشکی درحال ادامه تحصیل هستند.

معافی با بیان اینکه عدالت فرهنگی و اجتماعی در بین جامعه مددجویان ملموس است، گفت: طرح مدارس همدل در استان درحال اجراست. دانش آموزان معدل الف به صورت رایگان در این مدارس درحال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه به تعبیر علامه حسن زاده آملی(ره) انسان باید با فقر مبارزه کند، خاطرنشان شد: توانمندسازی مددجویان با قوت در دست اقدام و اجراست.

معافی با بیان اینکه تحصیل مددجویان در دانشگاه ها محصول خدمات جهادی و انقلابی کمیته امداد است، گفت: دانشجویان مددجو از نخبگان نظام هستند.  

کد خبر 1737602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha