پاکستان میزبان نخستین جشنواره ویژه بانوان با شعار«فاطمه الگوی ماست»

آستان مقدس حضرت عباس(ع) قصد دارد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) نخستین جشنواره بانوان با شعار«فاطمه الگوی ماست» را در اسلام آباد پاکستان برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه میراث انبیاء در آستان مقدس حضرت عباس(ع) برای برپایی نخستین جشنواره ویژه بانوان با شعار «فاطمه الگوی ماست» در دانشگاه الکوثر اسلام آباد پاکستان آماده می شود.

این جشنواره برای نخستین بار در پاکستان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ مطابق با ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

این جشنواره شامل فعالیت‌های متنوع از جمله جشن تکلیف، نشست‌های پژوهشی درباره سیره و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) و نمایشگاه فرهنگی بانوان و نمایشگاه کودک و سایر رویدادهای فرهنگی است.

کمیته تدارکاتی مقدمات ویژه برای برگزاری فعالیت این جشنواره را آماده می شود و نشستی را به همین منظور با حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن علی نجفی، نماینده مرجعیت عالی دینی سید علی حسینی سیستانی برگزار کرده است.

راه اندازی پایگاه الکترونیکی و ارایه لینک ثبت نام دختران جوان برای شرکت در فعالیت‌های جشنواره، چاپ کتاب درباره سیر حضرت زهرا(س)، اهمیت حجاب و فضلیت تسبیحات حضرت زهرا(س) و تهیه کتابچه و برشور ویژه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و علمی آستان مقدس عباسی از جمله تمهیدات این جشنواره است.

موسسه میراث انبیاء شعبه اردو در پاکستان فعالیت‌های فرهنگی و علمی متعددی را انجام داده است. تاسیس حوزه علمیه الکترونیکی به زبان اردو برای زنان و مردان، ترجمه و تالیف کتاب و برپایی دوره‌های حضور تابستانی از جمله این فعالیت‌هاست.

کد خبر 1737716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha