خروش دادخواهی بانوان حریم فاطمی در رشت

یکبار دیگر خروش دادخواهی بانوان حریم فاطمی به وضعیت عفاف و حجاب امروز در مصلی نماز جمعه، با بسیج دانشجویی همصدا و هم فریاد شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، بانوان مطالبه گر در طرح‌چله نشینی خود برای احیا عفاف و حجاب امروز(جمعه، ۱۷ اذر) در مصلی نماز جمعه با بسیج دانشجویی همصدا و همفریاد شدند.  

خروش دادخواهی بانوان حریم فاطمی در رشت

در قسمتی از متن بیانیه خواهران مطالبه گر حوزه عفاف و حجابِ استانِ گیلان آمده است مجدانه اعلام‌ میکنی؛ هر گونه وادادگی و سهل انگاری نسبت به این هجمه فرهنگی از سوی مسئولان؛ آن هم در این خطه اسطوره خیز و شهید پرور؛ خیانتی نا بخشودنی می باشد.

_ به مسئولان و متولیان حوزه عفاف و حجاب استان تاکید می کنیم: همانطور که ما مجدانه؛ پای حفظ و اجرای قوانین الهی ایستاده ایم؛ شما نیز باید برای اجرای قانونِ الهی و اجتماعی؛ با صلابت و شجاعت؛ همراه با حکمت و درایت اقدام نمایید و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکنید.

_ای سران سه قوه؛ خاصه متولیان استان؛
هر چه زودتر جهت برون رفت از این ابر بحران اجتماعی؛ بر اساسِ قانونِ تعریف شده موجود؛ بر مبنای وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمایید و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نکنید.  

_ اینک ما بانوان انقلابی؛ به عنوان حافظانِ اصلیِ حریمِ الهی؛ به تأسی از  سوده های همدانی؛ آمده ایم تا به نماینده محترم ولی فقیه استان اعلام کنیم: ما پشتوانه ولایت فقیه و شما به عنوان نماینده ایشان در اجرای احکامِ الهی؛ خاصه مسأله عفاف و حجاب هستیم.  
.
_ قاطعانه از کسانی که از مسئولیتِ انقلابی خود عدول کنند اعلام برائت کرده و اتمام حجت  نمودیم. «والسلام علیکم علی عبادالله الصالحین»

خروش دادخواهی بانوان حریم فاطمی در رشت

همچنین در قسمتی از بیانیه بسیج دانشجویی آمده است؛ ضمن تبریک روز دانشجو به عنوان روز غیرت و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، باید یادآوری کنیم شجاعت و ایستادگی در راه حیا و شرافت از اسوه این بانوی بزرگوار است. و تأکید میکنیم؛ آقای مسئول آیا همین‌ها برای شما کافی نیست تا رگ غیرتتان باد کند و از خواب غفلت بیدار شوید.  
چه تدابیری برای بی‌حجابی که چه عرض کنم برهنگی حاضر در کف جامعه کرده اید؟

اگر اندکی به سیره زندگی معصومین بنگرید متوجه خواهید شد چه بلایی سر فرهنگ جامعه آورده‌اید.  
ما امروز به عنوان دانشجو اینجا هستیم که به رهبر عزیزتر از جانمان بگوییم که ما بیداریم اما صدایمان به جایی نمی‌رسد چون عده‌ای نمی‌خواهند این صدا و این فریادهارا بشنوند ولی ما نمی‌گذاریم که خون هزاران شهید پایمال شود.  
آقای مسئول شما در صندلی نشسته‌اید و در خواب زمستانی فرو رفته‌اید که برای این صندلی مادرهایی داغدار شدند، فرزندان یتیم شدند و زنانی بی همسر شدند و خیلی‌ها هنوز هم چشم به راه هستند.
 چگونه می‌توانید به همین سادگی از این قضیه عبور کنید، کمی به خودتان بیایید شاید حدیث علوی «فانکم مسئولون حتی عن البقاع و البهائم» اگر نمی‌توانید کاری کنید عرصه را به ما جوانان و دانشجویان بسیجی بسپارید که در این نظام مقدس جمهوری اسلامی هر کجا کار به جوان سپرده شده نتیجه‌اش مثبت بوده است.  

ما تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب هستیم و خواهیم ماند و نخواهیم گذاشت فضاحت غرب بیش از پیش باقی بماند. خون‌ها داده شده تا ما اینجا باشیم ما نیز خون خود را فدا خواهیم کرد و جان خود را در راه ولی فقیه بر کف دست خواهیم گرفت،  
این خاک هنوز «علیوردی» و «عجمی» ها دارد.
 معضل حجاب را به اتمام برسانید شما وظیفه دارید که این قضیه را به اتمام برسانید و مشکلش را حل کنید برای این انقلاب خون دل‌ها خورده شده است که به اینجا رسیده است.  

خروش دادخواهی بانوان حریم فاطمی در رشت


برای حجاب روی سر دخترانمان باکری‌ها، حججی‌ها، ملازاده‌ها، رستمیان‌ها سر دادند این‌ها رفتند که در جامعه اسلامی چادر از سر ناموس شیعه کشیده شود؟

چگونه در جامعه اسلامی در یک مملکت اسلامی در دانشکده فنی شرق دانشگاه گیلان به ناموس شیعه جسارت می‌شود و کسی غیرتش بلند نمی‌شود و رگ غیرتش نمی‌جوشد. چگونه است که قریب به یک دهه است این دانشکده به حال خود رها شده و کسی به فکر نیست چیکار کردید که یک شخص معلوم الحال به خود اجازه دهد
به ناموس شیعه تعرض کند و کسی جلودارش نباشد. آیا آن شخص زندگیش مثل سابق می‌شود آیا این اتفاق برای خانواده شما هم بیفتد ساکت خواهید نشست چگونه باید در محضر خدا پاسخگو باشید.

کد خبر 1737829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha