درخشش بانوی فعال کتابخوانی در هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: بانوی بسیجی و فعال کتابخانه ای این شهرستان در هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج به عنوان منتخب برگزیده معرفی شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک به بسیجیان بخش قوشخانه اظهارکرد: گلناز صابری فرمانده حوزه بسیج انسیه الحوراء(س) بخش قوشخانه از توابع این شهرستان به عنوان موفق ترین رده بسیج در موضوع فعال کتاب و کتابخوانی در هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و براساس ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال گذشته، کسب عنوان موفق ترین فعال کتاب و کتابخوانی در بسیج به ایشان تعلق گرفت.

سرهنگ دارابی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان بسیج هر سال با هدف تجلیل از برگزیدگان عملکرد بسیج برگزار می‌شود عنوان کرد: قشر بسیج و فعالان این عرصه دارای ظرفیت‌های بالایی است که برای رفع مشکلات مردم و خدمت به اقشار آسیب پذیر از آن استفاده می گردد، این موفقیت نمونه ای از تلاشهای خالصانه وتأثیر گذار بسیجیان است.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان بیان کرد: گروه های جهادی و بسیجیان نقش مهمی درپیشرفت، آبادانی وخدمت به مردم در هر گوشه از ایران اسلامی دارند و همه در جهت اجرای این سیاست ها باید تمام تلاش خود را به کار ببندند.

وی اضافه کرد: با توجه به تنوع محیط تعاملی بسیج در سطوح مختلف جامعه، ضمن تکمیل چرخه کنترل اشراف که منجر به افزایش بهره وری در بسیج می‌شود، می‌توان به کشف افق‌های جدید مدیریتی و عرصه‌های نو پدید اجتماعی دست یافت.

 

 

کد خبر 1737871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha