اولین مجموعه نمایشی زندگی حضرت معصومه(س) اکران شد

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: اکران عمومی فیلم سینمایی اخت الرضا(ع) پیرامون زندگی حضرت معصومه(س) در شیروان اکران شد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اکران این مجموعه نمایشی در سالن همایش عمار انقلاب دفتر امام جمعه انجام شد که دختران به همراه مادران خود استقبال خوب و بی نظیری از آن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل قرابت موضوع فیلم «اخت الرضا» با ایام فاطمیهاین مجموعه اکران شد، فیلم سینمایی «اخت الرضا»، تصویرگر آخرین ماه‌های زندگی دنیوی حضرت معصومه (س) است و سفر اجباری ایشان به ایران را بازگو می‌کند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: با این شرایط عموم مردم می‌توانند فیلم‌های ارزشمند و به‌روز سینمایی را در شهرهای فاقد سینما و مکان‌هایی مثل مساجد، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و غیره به نمایش بگذارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: ما باید به شعائر الهی تعظیم کنیم، اکران این اثر در واقع برپایی شعائر الله است زیرا این فیلم در خصوص مقام حضرت معصومه (س) ساخته شده است، پس حضور ما عبادت است همان طور که تولید این فیلم برای عوامل آن یک عبادت بوده است و امیدوارم خداوند از ایشان قبول کند.

حجت الاسلام تکمیلی  اضافه کرد: این اثر به همت یک سری بچه ها با علقه های دینی ساخته شده است، آن هم در زمانی که فقدان کار در خصوص این خاندان پاک وجود داشت، از تمام جامعه هنری انتظار می رود در خصوص اهل بیت (علیهم السلام) با تمام توان قدم بردارند و آثار هنری تولید کنند.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است و با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه‌های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است، پخش و تبلیغات فیلم سینمایی «اخت الرضا» به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

کد خبر 1737921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha