عمل به قرآن در شرایط تحریم قدرت جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده است

امیر سرلشکر موسوی گفت: در شدیدترین شرایط تحریم بیش از 40 سال، جمهوری اسلامی ایران با عمل به اموزه های قرآنی قدرتش افزایش یافته است.

امیر سرلشکر سید رحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تاثیر قرآن و تکیه بر آن در موفقیت های نظامی تراز جمهوری اسلامی گفت: ایمان، اعتقاد قوی داریم به اینکه معنویت قوی ترین بال پرواز در عرصه هایی است که در راستای اراده خداوند است و همه در این موضوع هم نظر هستیم.

امیر سرلشکر موسوی اظهار کرد: قرآن نقطه اوج معنویت است و تمام معنویات که صعود کنند به نقاطی از قرآن می رسند و در این میان حتما انس با قرآن، وجود معنویت قرآن در بخش های مختلف ارتش و استفاده از آموزه های قرآنی و پیوند از فرامین قرآنی که از لسان مبارک رهبر معظم انقلاب عنوان می شود، همگی موجب می شود تا در شرایطی که می بینیم کشور و نیروهای مسلح در شدیدترین وضعیت تحریم قرار دارند و بیش از 40 سال در دنیا این تحریم ادامه دارد اما جمهوری اسلامی ایران قدرتش روزافزون افزایش می یابد و توانش هر روز بیشتر از روز قبل است.

وی تاکید کرد:ما کوچکترین شکی نداریم که این امر ناشی از پناه بردن به قران و عمل به آموزه های قرآن و معنویت قرآن است و برکت این جامعه قرآنی که در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد، همین امر است.

کد خبر 1738714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha