برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه در چهار امامزاده شاخص شیروان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه با دعوت و حضور سخنران کشوری در چهار امامزاده شاخص به صورت ویژه برگزار می شود.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: برای مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت، نقی الهادی(ع)،  قبور سادات، شیخ مقدم روستای الله آباد و عبدالرضا روستای توده واقع در بخش مرکزی شهرستان میزبان عزادارن این بانوی بزرگ اسلام هستند.

وی با بیان اینکه به صورت ویژه به مدت پنج شب مراسم با دعوت از سخنران کشوری و مداحان شهرستانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در بیشتر مساجد، تکایا وبقاع متبرکه مراسم دهه دوم فاطمیه همراه با عزاداری، نوحه خوانی، سخنرانی و پذیرایی شام برگزارخواهد شد.

علیپور با بیان اینکه تمام مساجد شهر و روستا مراسم عزاداری را برگزار می کنند، عنوان کرد: اجرای مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء است و به تمام هیئت های مذهبی شهرستان تاکید شده مراسم در خور شانی به مناسبت ایام شهادت همراه با برنامه های متنوع عزاداری برگزار کنند.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به اینکه با اعزام مبلغان سعی شده تمام مساجد روستایی از سخنرانی و روضه خوانی شب های شهادت برخوردار شوند، بیان کرد: همچنین برنامه فرهنگی، کلاس های تبیینی و نشست بررسی ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) با حضور بسیجیان در سطح پایگاه و مساجد برای بانوان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1738883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha