آیت الله توکل: مسئولان به دور از حاشیه و رفتار سلیقه‌ای خدمت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عواقب دنیایی و اخروی کم کاری در خدمت به مردم، گفت: مسئولان در همه رده ها به دور از حاشیه و رفتار سلیقه ای به جامعه خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت الله «سید رحیم توکل» در نشست شورای اداری و در جمع مدیران، شهرداران و دهیاران شهرستان تیران و کرون بر ضرورت خدمت به مردم به دور از وابستگی به مسائل دنیایی تاکید کرد و اظهارداشت: تصدی مسئول فارغ از جایگاه شهرستانی، استانی و ملی حائز اهمیت بوده و باید همه نسبت به آن پاسخگو باشند.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید نسبت به خون شهدا پاسخگو باشیم، تصریح کرد: برای صندلی های مسئولیتی شهدای زیادی داده شده و نباید در انجام ماموریت های اداری بی توجهی و کم کاری کنیم.

وی با بیان اینکه باید از توجیه های بی مورد در انجام وظیفه دوری کنیم، افزود: کمبود حقوق، مشکلات اقتصادی و کم کاری دیگران دلیلی بر کم مهری در کار و سو مدیریت نخواهد بود و باید نسبت به رفتار غلط خود پاسخگو باشیم.

آیت الله توکل ادامه داد: کم کاری در ماموریت های محوله عاقبت بدی در دنیا وآخرت دارد که انسان را به آن گرفتار می کند پس بهتر که در انجام کارهای خود مسئولیت پذیر باشیم.

وی یادآورشد: علاوه بر عقوبت دنیایی و آخرتی که حق الناس است و همچنین باید نسبت به شهدا نیز پاسخ بدهیم.

دوری از تصمیمات سلیقه ای و حاشیه ها


عضو مجلس خبرگان رهبری تصمیمات سلیقه ای را چالشی جدی برای عرصه خدمت رسانی بیان کرد و ادامه داد: کارمندان و مدیران دستگاه های اداری در همه سطوح فعالیتی از حاشیه ها دور شوند و نگذارند موضوعات کم ارزش در برابر نیازهای جامعه برتری پیدا کند.

وی اضافه کرد: تصمیمات نباید سلیقه ای و نظر شخصی باشد بلکه باید نظرات کارشناسی و عواقب امور را نیز بررسی کرد.

آیت الله توکل به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: باید برای تقویت انگیزه مردم در مشارکت سیاسی کار بشود و امیدآفرینی یکی از مولفه های موثر در این خصوص است.

وی با بیان اینکه دشمن برای این انتخابات هم کار کرده، خاطرنشان کرد: شکست آن ها حتمی بوده و مردم مشارکت خوبی خواهند داشت.

کد خبر 1738968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha