شهدای خراسانی حادثه راسک در شهرهای زادگاه خود آرام گرفتند

مراسم تشییع و تدفین دو شهید خراسانی مدافع امنیت حمله تروریستی "راسک" در شهرهای چناران و بجستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، پیکرهای مطهر ۲ شهید خراسانی مدافع امنیت در حمله تروریستی روز جمعه به مقر فرماندهی انتظامی "راسک" سیستان و بلوچستان در شهرهای زادگاه خود به خاک سپرده شدند.

داوود احمدپور، معاون فرماندار چناران در این خصوص گفت: صبح امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سرگرد "حمید رضایی امین" با استقبال خوب مردم چناران برگزار شد.

وی افزود: پیکر این شهید گرانقدر پس از ایین احترام نظامی به میدان طالقانی منتقل و با حضور مردم قدرشناس چناران تا چهارراه شهدا تشییع شد. سپس جمعیت بر پیکر شهیدرضایی امین نماز اقامه کردند.

وی ادامه داد: پیکر پاک این شهید مدافع امنیت در قطعه شهدا گلزار بهشت زینب(س) شهر چناران به خاک سپرده شد.  

شهید اکبری در بجستان آرام گرفت

پیکر مطهر دیگر شهید خراسانی مدافع امنیت، استوار یکم «علیرضا اکبری مزار» نیز امروز در زادگاهش شهرستان بجستان تشییع شد.

 در این آیین که با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان طالقانی تا گلزار شهدای جواد الائمه (ع) بجستان برگزار شد، شرکت کنندگان بر دفاع از آرمانهای شهدا و از جمله شهدای مدافع امنیت تاکید کردند.

پیکر مطهر شهید استوار یکم اکبری بعد از تشییع به زادگاهش روستای «مزار» از توابع بخش مرکزی بجستان منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

گفتنی است، بامداد جمعه و در پی حمله گروهک تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای انتظامی شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. این گروهک تروریستی با انتشار بیانیه‌ای مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفته‌ است.

پایان پیام/

کد خبر 1739542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha