ساختمان کتابخانه شهرستان پلدختر تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت کتابخانه پلدختر از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، گفت: ساختمان این کتابخانه تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اعظم روانشاد، امروز(۲۹آذر)، در بازدید از پروژه کتابخانه درجه ۲ شهرستان پلدختر اظهارداشت: عملیات اجرایی ساخت کتابخانه پلدختر از سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر با زیربنای ۸۰۰ متر در دو طبقه آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: همکاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تخصیص اعتبارات باقی مانده از پروژه و پیمانکار مربوطه به منظور تکمیل موارد باقی مانده از طرح قول مساعد داده اند.

روانشاد با بیان اینکه در صورت تحویل ساختمان کتابخانه، تجهیز آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساختمان این کتابخانه تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان عنوان کرد: دومین کتابخانه بروز استان و شایسته دولت انقلابی  در شهرستان پلدختر ساخته می شود.

وی اظهارکرد: تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان نیاز جدی بوده و گسترش کتابخانه ها در این راستا نقش آفرین هستند.

کد خبر 1739893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha