راهیان نور آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی‌انتها و گنجینه ارزشمند مقاومت است

سرلشکر سلامی، ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و گفت: با تمام توان پذیرای جوانان هستیم و تا آخرین نفس برای سربلندی آنان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سرلشکر پاسدار حسین سلامی» در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجموعه ارودگاه میثاق با شهدای آبادان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس حادثه‌ای نبود که در یک گوشه از زمان متوقف شود، اظهار کرد: همانطور که در عاشورا نیز شاهد این موضوع بوده ایم، رویدادی که امروز جلوه کامل آن را در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین به زیباترین شکل می‌بینیم، امروز غزه شکوه یک عظمت دردناک است.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است، افزود: عملکرد و نوع نگاه به دشمن تعیین کننده رفعت یک ملت یا حقارت اوست.

وی، مقاومت فلسطین را آغاز راه خواند و تصریح کرد: در حال حاضر اهالی غزه فرمول شکست اسرائیل را تمرین و تجربه کردند و هر روز دامنه کار قوی‌تر می‌شود.

سردار سلامی، اضافه کرد: اسرائیل با سرعت و شتاب در حال نزول قدرت است و نمی‌تواند با یک ارتش خسته، فرسوده، ناامید و ناتوان باریکه غزه را اداره کند و به زودی کم خواهد آورد.

وی، مقامات رژیم صهیونیستی را فاقد تعادل راهبردی ذهنی برشمرد و تاکید کرد: جنگ فقط اجرای آتش نیست و مردم غزه سرشار از ایمان هستند همانگونه که یک کودک با مقاومتش در این باریکه به راحتی اسراییل را تحقیر می‌کند. 

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت هوشیاری جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و ابراز داشت: یک لحظه غفلت سبب نفوذ دشمن می‌شود.

وی گفت: عنصر دیگری که به تکوین یک ملت کمک می‌کند، تفکر در رویدادها و وقایع تاریخی است.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود راهیان نور را یکی از این عناصر مهم کمک به تکوین یک ملت دانست و بیان کرد: چه راهیان نور، چه راهیان پیشرفت، چه راهیان مکتب همه نقطه مرکزی استقامت ماست.

وی با بیان اینکه موضوع راهیان نور تفریح و تفنن نیست، خاطر نشان کرد: راهیان نور آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی انتها و گنجینه ارزشمند مقاومت است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و گفت: با تمام توان پذیرای جوانان هستیم و تا آخرین نفس برای سربلندی آنان تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 1739952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha