اجرای ۳۲ طرح محرومیت زدایی و عام المنفعه در گلپایگان

میر کریمی از اجرای ۱۴ طرح محرومیت زدایی و ۱۸ طرح عام المنفعه توسط ۶۰ گروه جهادی با هزینه ای بیش از ۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سید عباس میرکریمی  امروز در حاشیه توزیع بسته های طرح یلدای مهدوی در حسینیه امامزاده ناصر ابن علی(ع) از اجرای ۳۲ طرح عام المنفعه و محرومیت زدایی در یکسال اخیر در شهرستان گلپایگان خبر داد و تشریح کرد: این طرح ها شامل ۱۴ پروژه محرومیت زدایی با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مثل ساخت منزل و ۱۸ طرح با هزینه ۷ میلیارد ‌و ۵۰۰ میلیون تومان برای کارهای عام المنفعه مانند مدیریت منابع آب است که برخی از آنها هنوز به بهره داری نرسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی در شهرستان گلپایگان شکل گرفته که در قالب ۵ هزار نفر روز به فعالیت جهادی و سازندگی پرداختند، گفت: اختصاص ۱۴۰ تن قیر رایگان به برخی دهیاری ها و شهرداری با هدف آسفالت معابر عمومی و اختصاص دو سری جهزیه در سال جاری برای زوج های در شرف ازدواج و کم برخوردار از دیگر فعالیت های عام المنفعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان بود.

وی تسهیلات اشتغالزایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در سال ۱۴۰۱ را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و ادامه داد: این ناحیه توانایی اختصاص ۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی را دارد لذا هر شخصی که دارای طرح اشتغالزایی است با ثبت نام در سامانه می تواند از آن بهره مند شود.

میرکریمی از همکاری بسیج و اداره برق برای ایجاد ۵ مجموعه پنل خورشیدی و کمک به خانواده های کم برخوردار خبر داد و بیان کرد: بسیج به ۵۰۰ نفر دانش آموز و سرپرستان خانوار آموزش دادند و یک مجموعه را در اختیار سرپرستان خانوار قرار داده تا به فعالیت های اقتصادی بپردازند

توزیع ۵ هزار بسته کمک مومنانه در یکسال اخیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با درخواست از مردم و خیران برای کمک به اشتغالزایی در میان خانواده های کم برخوردار، در خصوص کمک های مومنانه شهرستان تشریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج در یکسال اخیر، ۵ هزار بسته به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان تا امروز در میان مردم توزیع کرده است.

وی از توزیع حدود یک هزار بسته کمک مومنانه به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان برای نیازمندان واقعی و خانواده های آسیب دیده از مشکلات اقتصادی با عنوان یلدای مهدوی در دو روز مانده به شب یلدا با هدف توجه به محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته در قالب محلات کرامت و ایجاد همدلی و مواسات بین محرومان در شهرستان گلپایگان خبر داد. /

کد خبر 1740008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha